Output solcelleanlæg

Hej Folkens,

Hvor meget output har i på jeres anlæg for tiden? hvad havde i f.eks hele december måned?
er interesseret for at se om der er stor forskel på anlæggene
Hej Folkens, Hvor meget output har i på jeres... Vis hele indlægget
74 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er lækkert! Mit anlæg var oppe på 4,9kw, så det varer ikke længe før det også krydser den "magiske" grænse, solen skal bare lidt højere op... :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ja-ja - nu går det stærkt

Nåede den sidste magiske grænse omkring middagstid i dag - 6.150 W på mit 6kWp anlæg

Og månedsprognosen er overskredet til den positive side - skulle ikke undre mig hvis år-til-dato prognosen går i plus før denne måned er ovre

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Spændende. Krydsede 5600Wi går på mit 6kWh, det er spændende om vi kan komme højere op!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Og igår var mit anlæg kommet op på 2400 kwh siden sept. 2012.

Første hus nogensinde. Fra 1912. Regner med at være færdige om ... dum dum de dum, tjaah....
Jeg oplevede noget mærkeligt med min ene 3Kw inverter i søndags, da jeg ville se om morgenen hvad de lavede opdagede jeg at mellem kl. 4-5 havde den produceret 11kw ? den anden stod stadigvæk på 0 Kw. det var sku mystisk, skal så nævnes at jeg ikke havde stillet klokken om til sommertid.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
I april producerede mit 6kWp anlæg 739 kWh eller 123 kWh pr. inst. kWp

Det er et + på 95 kWh i forhold til prognosen så jeg nu er på et + på 26 kWh på år-til-dato regnskabet

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er ikke mange,der har output - åbenbart

I maj producerede mit 6kWp anlæg 762 kWh eller 127 kWh pr. inst. kWp

Det er så et plus på 54 kWh i forhold til prognosen så jeg nu er på et + på 80 kWh på ÅTD regnskabet i forhold til prognosen.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

I maj måned blev det til 834 kWh på mit 6kWp anlæg. Det er 139kWh/kWp.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

I juni producerede mit 6kWp anlæg 712 kWh eller 119 kWh pr. inst. kWp

Det er så et plus på 37 kWh i forhold til prognosen så jeg nu er på et + på 117 kWh på ÅTD regnskabet i forhold til prognosen.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

For juni producerede mit 6kWp anlæg 910,47 kWh og det er 151,75 kWh/kWp

Bedste dag i denne måned var den 3. med 43,10 kWh.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er yderligere 34 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis