Mtd 11 hp

Hej er der et sted hvor man kan finde en tegning over opbygning og ledningsnet
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at henvende dig hos teknisk forvaltning i din kommune, måske ligger de inde med tegninger, men det er langtfra sikkert, da en masse ting er desværre gået tabt efter kommunesammenlægningen for nogle år siden.
Ellers er det de forskellige forsynings selskaber (el-gas-vand-kloark-telefon) du skal have fat i 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hejsa ktm

Det altid er en god ide at skrive hele sit spørgsmål inde i indlægget, men også komme med en fornuftig forklaring.

Han skriver når man sætter det sammen: 
Mtd 11 hp, Hej er der et sted hvor man kan finde en tegning over opbygning og ledningsnet. 

Det er lidt dovent, de fleste skal jo google før de har en chance for at hjælpe.

Jeg syntes han fik svar som han spurgte 

Venlig hilsen     
Asger-P
TømrerenTrædrejerenKlejnsmeden, og Programmøren
Ja hehe det sku min fejl men jeg mente tegninger for en mtd 11 hp havetraktor. Kan nu godt se at det ser lidt forvirrende skrevet


Det var dagens griner... jeg havde ingen ide om hvad du skrev i overskriften, så jeg troede i min naivitet at det drejede sig om grundtegninger

Ja, okay jeg er ikke den sprødesete kiks i pakken

SORRY 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Godt du tager mit drilleri på den rigtige måde!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af Daniellind på 11 jan 2013 20:57
Hej er der et sted hvor man kan finde en tegning over opbygning og ledningsnet
Er det noget specielt du er i tvivl om? Så kunne det jo være, nogle herinde kunne svare.
Har du prøvet at Google, efter diagram? men der skal flere oplysninger om model årgang osv, for at få noget brugbart.

Ved at Google mtd 11 hp ridder wire diagram
kom bla denne her frem, men det er jo langtfra sikkert det passer til din.
mvh jens




Tak for det. Det eneste problem keg har er at jeg ikke ved noget om den andet end motoren
Skrevet af ktm på 12 jan 2013 23:41
Godt du tager mit drilleri på den rigtige måde!!
Hvad skulle jeg ellers gøre... det var da årets første bommert fra min side (men garanteret ikke den sidste)

Selvfølgelig skal vi kunne drille og grine af hinanden, ellers bliver det hele bare for trist, og selverkendelse er i den forbindelse ufattelig vigtig.

Så fortsæt endelig drillerierne, det giver luft og husk at det er sundt at grine/smile.

@daniellind: Jeg har ikke det ringeste forstand på motorer... så undskyld at jeg sådan "hærger" din tråd 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Det gør ikke noget det kan jo ske med den ringe formulering
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis