Kan dette komfur tilsluttes uden stærk strøm?

Hej alle!

Jeg overvejer i øjeblikket at købe følgene komfur:

http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/komfur/EKC6051BOX/electrolux-inspiration-komfur-ekc6051box

Dog har jeg ikke stærk strøm i huset (jeg har kun 230V m. 13 A). Er det overhovedet muligt for mig at få det tilsluttet?

På forhånd tak!
Hej alle! Jeg overvejer i øjeblikket at købe... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det letteste er at ringe til elektrikeren, og så lade ham undersøge det i forbindelse med at han laver et tilbud på at få sat et stik op ved komfuret. Du er jo ikke tvunget til at benytte dig af tilbudet.
Skrevet af jenshøj på 12 jan 2013 13:36
Det letteste er at ringe til elektrikeren, og så lade ham undersøge det i forbindelse med at han laver et tilbud på at få sat et stik op ved komfuret. Du er jo ikke tvunget til at benytte dig af tilbudet.

Ja, det er umuligt for os at afgøre ( selvom du har 3 faser ind ) om din stikledning og forsikring kan klare det - der er det nødvendigt med elektrikeren.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Du skriver du kun har 230v med 13A, men ikke om det betyder at du kun har én 13A gruppe i din tavle. Det kan lyde usandsynligt, medmindre du bor i en meget gammel ejendom eller i et kolonihavehus.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Okay - jeg har alt den information jeg skal bruge nu. Jeg tror jeg ender med et gaskomfur med elovn. Det ser ud til at have en maks effekt på 2100W, så det burde kunne lade sig gøre?

Endnu engang tak for god vejledning :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis