Min Computer som jeg lige har samlet slukker lige med det samme

Hej Min Computer som jeg lige har samlet slukker lige med det samme når jeg klikker på start knappen.Så tænder den igen og slukker så, sådan bliver ved indtil jeg slukker ved at holde tændknappen inde.

Der kommer ikke nogle op på skærmen om motherboard og RAM mv. Tænker det må væres strømforsyningen, tros den er het ny ...Eller hvad mener I??

- Rasmus
Hej Min Computer som jeg lige har samlet slukker... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ok er der nogen af de gevindstykker i kabinette der røre mb sidder hvor der ikke er huller ?

Tager det ca. 4 sekunder fra den tænder til den slukker af sig selv? Så kan det være at din powerswitch hænger.
Tag evt. powerswitchen af, og start den med en skruetrækker eller en papirclip.

"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
kan slet ikke komme til/ind i bios.

Jeg synes ikke der var ikke plads til de normale standoff's mellem MB og kabinettet..
"Tag evt. powerswitchen af, og start den med en skruetrækker eller en papirclip."

hvordan mener du ??
Skrevet af jamesdean på 11 jan 2013 19:08
så skule du prøve at tage mb ud af kabinet og teste på bordet
Det lyder som en god ide, specielt når du skriver, at der ikke var plads til afstandsstykkerne mellem MB og kabinet. Der skal være afstand mellem MB og kabinet, jeg har prøvet noget lignende, og da var fejlen kortslutning til kabinettet.


fase
har du prøvet at pille batteriet ud af bunkortet og sæt den i efter ca. 10 sec.
og det resætter biossen.!

"mb" motherboard.
@Rasmus H

Find de ledninger som går fra den knap man tænder maskinen på, til motherboardet. Pil dette stik af.

Brug en skruetrækker el. lign. til at lave en kortvarig forbindelse mellem de to ben som stikket var forbundet til.
Hvis den ikke lukker ned, er dit problem i kontakten, vis ikke, er dit problem på motherboardet.
 

"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis