Rengøring af sygesikringskort, kørekort, dankort osv. Josvto 1 8000 09-01-2013 12:11 Hej, Jeg har et temmelig beskidt arbejde og mine kort er derfor blevet rimelig beskidte. Kan de rengøres på nogen måde, således at f.eks. magnetstriben ikke tager skade? Mvh Josvto 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 09-01-2013 12:50 En opvredet klud med lidt opvaskesæbe i vandet skulle kunne klare det hvis det er plastkort, du må ikke bruge skrappere midler. Er det papir /pap så er løbet kørt. Så hvad med at lade din pung ligge i dit skab på arbejdspladsen.
PinkHenrik 6108 6300 09-01-2013 18:35 ja en klud i opvaske vandet, vil gøre underværker. Jeg kom til at tænke på en smed jeg arbejde sammen med, der sagde: Jeg kan ikke forstå at der på wc'et sidder et skilt om, at jeg skal vaske fingre når jeg har tisset...jeg vasker altid fingre først ! Det kunne da aldrig falde mig ind at have fat i min bedste ven, med beskidte fingre Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...