Droppe de almindelige tv kanaler, erfaring søges!

Jeg er ved at være træt af at betale i dyre domme for mine tv-kanaler. Jeg har i øjeblikket Yousee med C mores tv-kanaler og det løber op i 4-500 kroner per måned og det er for meget. Derfor har jeg tænkt på at skifte til on demand tjenester, som Netflix og Viaplay. De to vil kun koste mig 150 kroner om måneden, så der er endda råd til at leje premierefilm også.

Er der nogen af jer der har taget det skridt og hvilke on demand tjenester har I valgt?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja da forlængst, jeg har købt sådan en rund dims der minder svagt om en champinion, den har jeg sat på min tagryg med et par lange skruer gennem tagstenen og ned i lægten. Den kan modtage HD DAB og så videre, jeg har ikke tal på antallet af kanaler da jeg sjældent bruger andet end DR 1-2-o.s.v. jeg kan købe et kort der jages i min fla skærm og så tage TV2.
Antennen har kostet 299,00 kr. hos Onkel Harald plus 10 m. antennekabel ingen afgifter ud over den almindelige licens. Jeg har haft Netflix men løb træt i det og valgte fra.

Ps. søg på Camping antenne
Jeg har selv prøvet lidt af hvert og kombinerer faktisk det hele lidt: iTunes, Netflix, DR’s Bonanca, TV2’s løsning, ViaPlay osv. Jeg har slet ikke nogen TV kanaler (Ud over de 5 DR kanaler som jeg kan tage med en stueantenne.).
Jeg var med i en lokal antenne forening; men da den blev opkøbt af YouSee valgte jeg at springe fra.
De penge jeg bruger på at leje film og købe udsendelser løber langt fra op i hvad den TV pakke jeg kunne få ville koste.
Så det kan kun anbefales. Det kræver dog at du har udstyret i orden og har en fornuftig internet forbindelse. Jeg har selv et apple TV og en 20Mbit forbindelse.
Men jeg kan da se at C-More også har ”on demand” TV. Har du undersøgt mulighederne der? Du kan måske nøjes med en mindre TV-pakke og så se resten på C-More Play.
De har både film, serier, sport, dokumentarer m.m. kan jeg se.
Se f.eks. her:
http://www.cmore.dk/play/film/alle
kan ikke anbefale netflix eller viaplay. gamle serier og meget gamle film. og hvis du vil se sport så skal du gi 200kr/m og så kan man alligevel ikke se alt det sport man vil men kun det de viser på de normale danske kanaler. deres kvalitet hænger ikke helt sammen med det de siger i raklamer m.m halvdelen af tiden vil det være meget dårlig billed kval og så undskylder de bare. plus du skal have en rimlig god internet forbindelse. og hvis du vil se det hele over dit smart-tv så skal du op i de store klasser fjernsyn.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis