-Tips og tricks til træarbejde søges....

-Hej LDS, jeg er ny her, så først lige Hej til Jer Alle....

Jeg skal igang med at lave mig en reol på mine ene væg, tror det bliver noget med en masse kasser i forskellig størrelse og dybde og former, håber det ender med at være et et smukt kaos og ikke bare et kaos.....;-)

Jeg har også andre projekter jeg skal igang med, så jeg vil høre om der er nogen der har nogle links til nogle sider med tips og tricks til at arbejde i træ, umiddelbart er det især samlinger jeg er interesseret i, men alt andet en nybegynder kan bruge har også interesse....

Mvh Bjarke

Gud elsker de fredelige af ALLE slags, et stille ord forander mennesker og dermed Verden, Almen Verbalpsykopati forandrer ingenting....
-Hej LDS, jeg er ny her, så først lige Hej til Jer... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det haster ikke mere end det jawer, så gi' dig bare rigtig god tid.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
+1 til at google på fx woodworking og jo woodgears er rigtig fin men måske også lidt skræmmende hvis man er halv-grøn. Der skal alligevel en lidt dyb indånding til selv at bygge sig en båndsav eller begynde at lave maskiner helt i træ inkl tandhjulene

Et råd jeg har givet før: Køb et fx. 2 mndr. abonnement på månedsbladet 'Gør det selv'. Det koster pt kun 39,50 og giver adgang til samtlige numre som pdf-filer. Jeg holdt det i 10 år og kvaliteten bliver bare bedre. Vigtigst af alt er det på dansk og du kan jo downloade og gemme så mange pdf-filer som du overhovedet orker.

/bjørn

-Det har jeg faktisk tænkt på, glad for at høre de har holdt standarden fra dengang min far tegnede for dem, jeg har adskillige gange været håndmodel for dem i dén forbindelse....;-)

Bjarke

Gud elsker de fredelige af ALLE slags, et stille ord forander mennesker og dermed Verden, Almen Verbalpsykopati forandrer ingenting....
Hej Bjarke

Jeg kender ikke deres aktuelle status men det var et udmærket blad da jeg opsagde mit abo. Primært fordi emner har det med at dukke op igen med et par års mellemrum og jeg i mange tilfælde fik hurtigere og bedre råd og hjælp her på lav-det-selv.dk :-)

En af de få minuser jeg vil give dem er at de i midt-nullerne blev lavet om til et internationalt magasin der blev/bliver solgt i skandinavien og ikke mindst de baltiske lande. Det smittede af på indholdet hvor der pludselig var mange svenske træhusdetaljer og projekter

/bjørn

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis