Godt nytår til LDS-folket

Ja, så gik endnu et år med diverse LDS-opgaver og andet

LDS-folket ? - egentligt forkert - for vi er jo ikke et folk - blot kan vi lide at gøre tingene selv.

Personligt blev det til nye inderdøre i sommerhuset med hvad dertil hørende og noget vedligeholdelse - og så lige solcelleanlægget - som jeg dog købte som et nøglefærdigt anlæg ligesom for at holde snitfladen klar - det er trods alt en større investering.

Et nyt indgangsparti, en enkelt skiftet inderdør og en yderdør herhjemme er det også blevet til. Og så lige lidt småting med LED-belysning....

Nå - jeg snakker - det var bare lige for at ønske godt nytår - og håber at vi får ligeså mange gode timer sammen i det nye år  - med den gode tone, der lægges for dagen af de fleste.

Godt Nytår !

Eigil


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil også ønske alle LDS'er et godt nytår, hvor vi hjælper hinanden og har det hyggeligt sammen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg vil også istemme det bedste ønske om et godt, evt endnu bedre, Nytår.

I det forgangne 2012 må jeg erkende, at mine LDS-projekter har været meget begrænsede.
Med fremmed hjælp fik jeg lagt en større terrasse om og fik lagt solceller op, begge opgaver jeg ville skåne mit folkepensionistlegeme for.
Ellers står den mest på mindre vedligeholdelsesopgaver på ejd., som hustruen pisker mig rundt med, og så mine gamle bilers stadige udfordringer. Det med at man siger, at intet kommer ud af intet passer ikke. Rust i gamle biler kommer ganske af sig selv uden nogen som helst form for assistance, sååhhh deeet- - -

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg vil da også ønske alle gør-det-selv'ere og deres familier et lykkebringende og godt nytår
Samt takke for den gode og til tider meget mundre tone som hersker her på siden.

Jeg har i årets løb lavet en del forbedringer på huset, og haft professionel hjælp til at lave dræn/kloark og efterfølgende flisebelægning. Den største ting har nok været maling af udhæng/stern/garagelåge/udestue og opsætning af nye tagrender og nedløb, men der er også blevet tid til små projekter som at lave et skab om til et Franz Jæger pengeskab.  


Godt nytår, og pas nu på fingre/ører mm i aften, husk du kan jo få brug for dem i de kommende år 



Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Vil da tilslutte mig ovenstående og ønske alle LDS'er en rigtigt godt og ikke mindst SIKKERT nytår (pas nu på derude, husk briller for alle også tilskuer osv, det var så dagens sikkerheds meddelse ggg).

For mit eget vedkommende må jeg bare glæde mig over at det ikke er mig der har tømmermænd i morgen, der er jo nogle der skal holde landet kørende ggg, meen så må jeg jo ta revance når jeg kommer hjem til lille Danmark den 3 jan. weeee

GODT NYTÅR fra Nordsøen.


 Mvh Dannie

Offshore Elektronik teknikker og elektrikker
Ja, Godt nytår til jer alle.

Håber i alle kom igennem med alle lemmerene i behold.

Hej til ALLE  LDSère

Tak fort jeres svar og jeres hjælp når jeg har spurgt og noget - det er altid en fornøjelse for mig at der næsten altid er nogen der Gider at svare når jeg spørger.
Samtidig en stor tak til dem der holder sitet i gang (ingen nævnt - ingen glemt )

Hilsner og godt nytår til alle fra Polobjørn 

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej Eigil

Jeg har set dig svare på div spørgsmål vedr. tændings problemer.

Jeg har en olo coupe 1989  -1.3 KAT
Årgang: 1987/07 - 1994/08
1,30 liter (1272ccm), 4 cylinder
40kW / 55hk
Motorkode: MH, NZ, 2G, AAV


For nogen tid siden brændte strømfordeleren af. Jeg har efterfølgende skaffet en brugt(fra en polo coupe 1.3 1985) og monteret den. Men bilen vil ikke starte og der er gnist på tændrørene.
Hvad kan der være galt?
Bensin pumpen er ok.

Mvh John Stephansen
Skrevet af johste på 04 jan 2013 15:15
Hej Eigil

Jeg har set dig svare på div spørgsmål vedr. tændings problemer.

Jeg har en olo coupe 1989  -1.3 KAT
Årgang: 1987/07 - 1994/08
1,30 liter (1272ccm), 4 cylinder
40kW / 55hk
Motorkode: MH, NZ, 2G, AAV


For nogen tid siden brændte strømfordeleren af. Jeg har efterfølgende skaffet en brugt(fra en polo coupe 1.3 1985) og monteret den. Men bilen vil ikke starte og der er gnist på tændrørene.
Hvad kan der være galt?
Bensin pumpen er ok.

Mvh John Stephansen


Det aner jeg ikke - mon du forveksler mig med en anden

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også