Reparation af Blå Bosch

Hej alle,

Jeg har en Blå Bosch 18V slagboremaskine, som er blevet løs i hele aksen, så fx skiven til indstillingen af moment kan skubbes ca. 3mm frem og tilbage.
Er der nogen, som kan anbefale et værksted i Københavnsområdet, hvor jeg kan få det fixet til rimelige penge?

Mvh
Anders Holst
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Henvend dig hellere i den trælast eller bygge marked hvor du købte den, de sender den så til Bosch værkstedet og så er den 100 % iorden når du får den tilbage. Og det er ikke dyrere end at lade en eller anden fusker lave det.
Men overvej om det er prisen værd..
Jeg aner ikke hvad det koster at få den lavet. Men husk på en ny med nye batterier osv også er en mulighed..
Og økonomisk kan det være billigere end at reparere... desværre, men sandt :-)
Så husk at få en pris på reparationen indne den sættes igang!

Min mindst 6 år gamle Makita LXT 18 V m 3 gear og slag har fået lov at arbejde.. men er stadig næsten som ny.. jo der er da lavet lidt hakker osv.. den bruges jo, men den har ikke rigtig nogen mekaniske skavanker...
Blev så glad for den at jeg for nogle år siden købte mig en extra.. som del af et større sæt Makita 18V LXT grej.. købt i England pga prisen.. Og alt er OK og uden nogen skavanker... Jeg er super glad for de extra batterier det giver.. alle bruger samme 3 AH model. Boremaskinen bruger ikke meget strøm.. men rundsav, bajonet sav og vinkelsliberen trække noget strøm.. Så her er det rart med flere i baghånden.

MVH Njord

MVH Njord
Det kan ikke svare sig at sende den til rep. køb en ny med samme batteri type så kan du altid bruge det gamle batteri.
Prøv amazon.uk det er væsenligt billigere end her i DK...........

   elektriker fra jævnstrømmens tid
Tak for alle svarene.

Okay, det kunne da godt være, jeg skulle købe en ny istedet for. Det kræver dog, at jeg også skifter både batteri og lader, da min boremaskine er med en batteriform, som Bosch ikke laver mere. Det vil altså sige mindst 2000 DKK for en tilsvarende ny.

/Anders
Hvis batterierne er ok, kunne du nok finde en brugt boremaskine, ofte er det batterierne der dør først.
Men du kan da lige høre i tømmerhandlen, og de har en ca pris på en rep.

mvh jens
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis