Problemer med at oprette brugere

Hejsa

Har set på et andet forum, at der er flere der har problemer med at oprette sig som brugere herinde, er det et kendt problem???

En af tingene var at der aldrig kom en bekræftigelsesmail, men har lige skrevet for at høre om der er andre problemer

 

Christian

Hejsa Har set på et andet forum, at der er... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
I går og i forgårs var der hhv. 6 og 12 nye brugere, så det fungerer altså godt nok.
Men det kræver selvfølgeligt at deres egen mailadresse skrives korrekt, ellers får de jo aldrig svarmailen.
Godt nytår, og tak for hjælpen indtil nu !

Mvh. JørgenE
En bruger over på recordere.dk har problemer med at oprette sig her. Han får nemlig ikke de omtalte aktiveringsmails.
Brugeren siger:


Jeg har forsøgt at oprette følgende brugere (den brugte mail-udbyder i parentes):

Sandal ([email protected])
TSandal ([email protected])
Rugvænget ([email protected])
Rugvænget8 ([email protected])

... men har aldrig modtaget aktiveringsmailen (den er ikke gået i spam), så der må være et problem.
Det er jo også et spørgsmål om hvordan man indstiler sin spam scanner, min er esk. indstillet på at spam skal gå direkte i  Slettet post / skraldespanden / Papirkurv.
Hej Alle

AllanE har undersøgt problemet, og det har vist sig, at der ikke er sendt mail med kode fra vores server.
Det er rettet nu.
Jeg forstod det ikke, da jeg fik oplysning om at der dagligt var oprettet nye brugere, men det viser sig, at det kun fortæller, hvem der har oprettet sig, men ikke om de så efterfølgende via mail er blevet aktiveret.
Ja, man bliver klogere, og jeg beklager at jeg nok overvejende tænkte, at det var de pågældende nye brugere der gjorde noget galt, og ikke vores side der fejlede.
Så jeg beklager ulejligheden og må samtidig rose jer for ihærdigheden og hjælpen fra andre brugere her på siden og så en tak til www.recordere.dk der har lagt side til kommunikationen med brugere der ikke kunne komme ind på vores side.

Mvh. JørgenE
Det vigtigste er at fejlen er rettet, så vi kan få flere dejlige brugere herinde :-)

God weekend

 

Christian

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis