Problemer med at oprette brugere

Hejsa

Har set på et andet forum, at der er flere der har problemer med at oprette sig som brugere herinde, er det et kendt problem???

En af tingene var at der aldrig kom en bekræftigelsesmail, men har lige skrevet for at høre om der er andre problemer

 

Christian

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Christian.
Det kan også skyldes at de har været brugere, men er blevet "Udvist" p.g.a. dårlig opførsel. Der har i min tid her på LDS. været et par stykker.
Skrevet af Speedi på 27 dec 2012 07:55
burde de så ikke få besked om at de er udelukket?? De kan oprette sig, men får ingen bekræftelse

Hvis de kan oprette sig som brugere og bruge siden, kan jeg ikke se nogen grund til at de skulle have en bekræftigelse, det ville være som at sige: Moa må jeg lege med ?
Har de husket at kontrollere at deres bekræftelses mail ikke er havnet i deres junk filter i mail pogrammet? Det sker ofte med sådanne bekræftelsesmail.
Her er hvad den ene har skrevet til mig (direkte citat)

Jeg har ikke været bruger før så er ikke udvist fra siden.
Jeg har fået en bruger på lav-det-selv, men kan ikke skrive eller gå ind på forummet da jeg ikke har bekræftet min bruger endnu.
Jeg har ikke fået en bekræftelses mail, og den er heller ikke i spam.
Har prøvet med 2 mails.
Admin må gerne tjekke op på
Mic_b - [email protected]
Bedal - [email protected]

 

Christian

Annonce
Så er det jo bare at sende den som en besked, brug den der hedder alert øvert over rammen  i højre side. Så er der med sikkerhed givindst.
Den havde jeg ikke lige tænkt på Håndværkeren....

Er gjort, så må vi se om Jørgen eller Allan ikke reagere på et tidspunkt

 

Christian

Mærkeligt, for der bliver registreret nye brugere hver dag, så det er ikke fordi det ikke virker.
Problemet plejer at være, at vores side afsender en mail ved tilmelding, der er maskinelt fremstillet, og det opdager deres sikkerhedssýstem og opfatter som spam, så det ryger ned i uønsket mail.
De brugere der ikke har kunnet komme igennem med tilmelding, bør se vejledningen øverst i denne gruppe.

Adminitrator.


Mvh. JørgenE
Skrevet af Speedi på 29 dec 2012 21:34
Her er hvad den ene har skrevet til mig (direkte citat)


Hvis han har brugt mellemrum i sin mail adresse da han oprettede sig, ligesom han har gjort i den besked du skrev der, ja så er det derfor han ikke har fået nogen mail tilbage. ;D
Illisher> Tror at alt efter bindestregen er mailadressen og det før er brugernavnet

JørgenE> Jeg prøver at give din besked videre, kunne se at der er flere der har prøvet i går også uden at de har fået mails (og heller ikke i spam-mappen).

 

Christian

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis