Perfekt Jul

Hej LDS'ere.

Håber i alle har haft en fantastisk jul.
For mit vedkommende lå en jumbo multistige og politikens store handyman bog under juletræet til mig, plus nogle andre småting. Men bliver det så en bedre LDS jul end når der kommer nyt grej på hylderne.
Andre derude end mig der har fået lidt nyt legetøj til værkstedet de vil glædes over herinde?

Hilsen Brian
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah.

Nyt " legetøj " - Ja ;-)

Men til hylderne på værkstedet - nej - de påstår at det kan jeg sq købe selv :-)

Så jeg fik en ny Epson multifunktionsprinter ( scanner,kopimaskine og naturligvis printer,netværksprinter) - den gamle havde udtjent sin værnepligt.

+ naturligvis som dig nogle andre småting.

Og så prøvede jeg lige tricket med at putte en svinemørbrad indeni gåsen - var noget skeptisk - men det virker, en svinemørbrad, der smager af gås :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Min søn tog godt nok r.... på mig.
Da jeg lukkede en pakke op, lå der en helt ny Kamstrup 3 faset elmåler med edb udgang !
Historien var at han havde købt nogle vvs stumper på nettet i efteråret, og de havde så sendt ham en måler udover hans varer. Han havde kontaktet dem og sagt at han havde fået lidt for meget, og de lovede at sende ham en pakke-post-retur-sedl. Efter 3 uger var der intet sket, så endnu en opringning og igen lovede de at sende sedlen til ham. 14 dage senere, endnu et opkald og samme sang igen... Så mente han at han kunne betragte det som en foræring, og derfor fik jeg den som gave.

Det skal dog lige nævnes at jeg også fik en "rigtig" gave af ham.

Lyder spænderne det med gåsen, virker det mon også med en and ?  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 25 dec 2012 19:26

Lyder spænderne det med gåsen, virker det mon også med en and ?  

Det vil jeg da tro.

Men der er jo noget forskel i stegetiden, da en gås normalt er større end en and

Om det har den store indflydelse ved jeg ikke.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Pink Henrik

Hehe nogen gange sker den slags fejl til glæde for nogen.
Jeg oplevede for mange år siden jeg skulle have en seng, skulle bare være en enkelt persons seng, skulle afhente den på deres fjernlager der ikke lå så langt derfra. Men da de kom med den var den langt større end jeg mente den burde være, sagde der vist var sket ikke fejl hvilket de benægtede, Da jeg kom hjem fandt jeg ud af jeg havde fået en dobbelt seng der ellers kostede over det dobbelte. Men er da rigtig lækkert for dig Pink. Tillykke med din ekstra gave.

Hilsen Brian
Skrevet af EISOE på 25 dec 2012 19:41

Det vil jeg da tro.

Men der er jo noget forskel i stegetiden, da en gås normalt er større end en and

Om det har den store indflydelse ved jeg ikke.
Er det ikke det samme man laver med en "stuffing" som englænderne kalder det ?
De bruger bare fars og krydderier, men princippet er vel det samme, ihvertfald lyder det som en god ide, så er da da rigeligt med mad...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis