Jordens undergang.

Som jeg har forstået det, er det i morgen, at Jorden skal gå under. 

Så er det jeg lurer på, om man skal tage sin bedste flaske rødvin i aften, eller tør man vente med den til senere? 
I hvert fald gider jeg ikke begynde på rustarbejdet på min gamle bil, før en jeg lige ser, hvad der sker.

Med venlig hilsen
ktm

 

Som jeg har forstået det, er det i morgen, at... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 21 dec 2012 16:09
Historisk set, vil der altid være nogen der slår plat på andres uviddenhed, der findes menesker der har den evne, at de kan med ord få andre til at tro på at det eneste rigtige er det de fortæller. Og kan de så krydre det med et og andet, så er den virkelig i hus.

Se bare en vis lille maler, der ødelage livet for milioner af menesker.

Hvad med klaphovederne i bankerne og al deres forblommede sludder de har bundet sagesløse mennesker på ærmet med inden finanskrisen bragte realiteterne ind som en forstyrrende brik i deres spil???

Hele cirkusset med nye regler for den finansielle sektor er som at lave etiske regler for, hvordan man må slå ældre kvinder ned og sjtæle deres tasker.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 21 dec 2012 20:30
Hvad med klaphovederne i bankerne og al deres forblommede sludder de har bundet sagesløse mennesker på ærmet med inden finanskrisen bragte realiteterne ind som en forstyrrende brik i deres spil???

Hele cirkusset med nye regler for den finansielle sektor er som at lave etiske regler for, hvordan man må slå ældre kvinder ned og sjtæle deres tasker.

Chr.

Det hedder sig, at hvis man giver eksorbitant høje lønninger, så tiltrækker man de dygtigste folk!
Måske skulle man gå ned på den aller lavest lovlige løn og få nogle knapt så dygtige folk til at lede bankerne. Så ville de formentlig ikke kunne finde på så store svinestreger, som de dygtige. Og det med ledelse er jo også ligegyldigt, idet de dygtige gav fanden i ledelse, men koncentrerede sig alene om at fylde egne lommer på vores regning.

Mage til møgdyr skal man lede længe efter!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvorfor skal bankerne nu blandes ind i dommedags profeternes tågesnak.
Nu er der vist ved at gå politik i tråden og kære venner Det er ikke velset her på LDS. ja faktisk er det forbudt på LDS.
 

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce
Så blev det alligevel jul jul i den flyvende tallerken...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Svar til håndværkeren.
Har aldrig selv troet på jorden ville gå under, men der er mange former for jordens undergang.
Blandt andet i USA mente mange at det var den finansielle sektor der ville kolapse den 21 dec. Egentlig lidt en sjov historie for mange troede penge ville miste al deres værdi, så de byggede beskyttelses rum og nogle store firmaer tjente kassen på den historie. De leverede langtidsholdbare fødevarer på paller, og leveringen skete altid om natten for naboerne måtte jo ikke se det. For ingen ønskede flere der skulle spise med i deres beskyttelses rum når først pengene i hele verden mistede deres værdi. Så bankerne er/var i den grad også med i profetien om jordens undergang.
Jamen, nu slettede jeg et tidligere indlæg fordi jeg ikke vil være politisk her på siden (jeg giver Håndværkeren lidt ret i, at det ikke hører til på LDS). I stedet vil jeg komme med et nyt dommedagsprofeti, helt efter eget hoved:
Min nye Mayland kalender slutter den 31. December 2013. Det vil sige, at jorden vil gå under den 01. januar 2014. Ganske som Mayakalenderens udløb forudsagde det, men jeg tror mere på den nye Mayland.

Chr

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Det sjove er at Mayaerne forlængst er et udødt folkefærd, det er nogle skøre kugler der påstår at de er deres efter følgere, der kom med påstanden. Som jo så blev lavet om til lejligheden "at det ikke var jordens undergang, men en ny tid "
jeg tror nu det hele bunder i at mayaerne forudså at de ville være helt og aldeles uddøde d 21-12-12 så derfor var der ingen grund til at føre kalenderen videre.
jeg er dog en anelse skuffet over at min fødselsdag skulle være dommedag, og overvejer at sagsøge alle de dommedags profeter der spolerede min dag med grumme undergang så slemt er det da heller ikke at have fødselsdag

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også