Hvilken fyrværkeri?

Hej alle

Er der nogen der har gode erfaringer med fyrværkeri af et bestemt mærke eller en bestemt butik?

Jeg er mest til batterier, da jeg synes man får meget for pengene.

Pt. synes thansen er tiltalende med 20 % rabat på deres fyrværkeri og film på alt fyrværkeri, så man kan se hvad man køber. Nogen der har andre gode forslag?

Go jul og godt nytår folkens og tak for hjælpen det forgangne år med alt fra stort til småt

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah det er jo lidt en jungle, da forhandlerne desværre ikke skilter med hvor meget der er krudt og hvor meget der er indpakning.
Prøv evt. at se AFAC hjemmeside, hvor der også ligger videoer af deres fyrværkeri. Genboens unger har købt nogle "spanske knald" ved AFAC, og de larmer sgu godt nok i en grad, så man skulle tro det var ulovlig import.
Jeg tror det handler om at produktienten skal tjene penge, og hvad der er bedst lige som vil være op til den enkelte.
Sidste år da jeg havde råd til at købe den slags, havde jeg købt meget dyre raketter og bombe rør, plus en hel del mindre dyre ting.
Efter at have fyret et par raketter og rør af, kunne jeg ligesom ikke se formålet med at stå ude og fryse, så jeg gav det til naboens unger.
Jeg dropper at købe noget i år, og tager i stedet til københavn et par aftener og ser det store fyrværkeri de har i tivoli. Var der inde en dag sidste år, og det var helt klart det værd. Langt flottere og federe end noget jeg har set før. http://www.tivoli.dk/da/om/presse/pressemeddelelser/2012/press+page/
Tjah jeg kan jo se den nærmeste landsby fra mit hus og der bliver der hvert år nok fyret en Halvtres tusinde kroner lige op i den blå (sorte) luft. Ufatteligt at de gider
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 22 dec 2012 00:10
Tjah jeg kan jo se den nærmeste landsby fra mit hus og der bliver der hvert år nok fyret en Halvtres tusinde kroner lige op i den blå (sorte) luft. Ufatteligt at de gider

Jeg siger altid det samme.. At de dog gider at spilde deres penge på det..

Lige indtil vi nærmer os, og jeg bliver som en lille dreng igen der slet ikke kan få nok krudt op på himlen



Mvh Mærsk

Har det præcis som Mærsk.
Igen i år har jeg sagt jeg ikke skal have noget men mon ikke den holdning ændrer sig en smule når vi nærmer os.
Men synes generelt det er blevet utroligt kedeligt med fyrværkeri. Efter sest episoden er reglerne jo blevet så stramme så en raket jo nærmest bare er en gang pap med rige akkurat nok krudt til at løfte sig fra jorden, men så heller ikke mere end det, og batterier er da ikke meget bedre.
Hvorfor skal det lovgives hver gang vi som borgere har en smule frihed og vil feste. Typisk.
Gad vide hvornår al sprut så også bliver forbudt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis