Erfaringer med Clear Vue.

Hej alle.

Er der nogen af jer som har erfaringer med Clear Vue fra Turtle? (den usynlige vinduesvisker)

Inden jeg begynder at bruge det.

Har næsten lige købt ny bil (13 Nov) Seat Mii 1,0 style 5 dørs model så derfor dette spørgsmål.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Næh jeg kender ikke lige det produkt, men jeg ved at påfører du "skilpadde" voks på dine vinduer og polere efter, vil vand prelle af hurtigere end din visker kan klare det. Det har dog en begrænset varighed når først viskerne har være der et par gange, for der følger så meget skidt ved i den regn så det virker som en fin slibe masse. Det produkt du har fået fat i, har sikkert samme virkning som alminedelig voks, men koster bare et par kroner mere.
Sådan er det jo i forretnings verdenen, opfind et nyt produkt der kan det samme som et tilsvarende produkt kan, giv det en omfattende beskrivelse, ros det til skyerne og vupti du sælger/tjener meget mere.
Tak til Håndværkeren.

Jeg så det et sted husker ikke lige hvor, men det blev rost af brugere så tænkte det vil jeg da prøve, men for at være mere sikker på det inden jeg begynder at "behandle" min nye bil med det, for at undgå evt ulemper, hvis nogen havde sådanne erfaringer, at dele med andre.

Det var netop for at undgå evt. slibemasse på mine nye vinduer forstår du sikkert.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Så er det bedste råd, at du tit lige smider en spand vand på din forrude uden at fortage dig andet.
Jeg har benyttet Turtle Clear Vue i nogle år. Jeg synes at det er et udemærket produkt.

Man skal huske at rengøre ruder HELT til bunden. Dvs. hvis der sidder rester af gammelt voks fra vaskehaller, salt eller trafikfilm etc, så skal det VÆK først. Så kraftig rengøring af ruden med egnet middel først.

ClearVue påføres i et tyndt lag og skal bare tørre op . Rengør til sidst med lidt rent vand.

Det er drøjt i brug, så man kan hurtigt give det en ny behandling - det koster bare en sjat i flasken.

Hvor længe holder en behandling ? Hmm svært at sige - måske har viskertypen noget at sige i forhold til hvor hurtigt det slides af. Jeg synes der har været stor forskel på de forskellige biler jeg har haft.


Suzuki GS500 E - 1994
Opel Astra J (P10) 16 XER 1,6 5 dørs - 2013
Tak for svar.

Det var det lidt der jeg håbede på, bilen er næsten helt ny så ikke megen trafikfilm på forruden endnu, så må igang med at rense helt i bund inden brug af CV.

Sagen er nemlign den, at jeg var på Vag/Seat formum, der var nogen der foreslog at bruge Clar Vue, men ville være mere sikker inden jeg begyndte at bruge dette, for ikke at få "problemer" desangående.

Netop derfor er LDS et meget godt sted at få svar på dette og hint, er meget mere værd en "guld"

Go' JUl.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis