Glædelig jul & et godt LDS Nytår.

 Så er der tid til at ønske alle LDSere en rigtig Glædelig Jul og et Godt Nytår.

I aller bedste Lav Det Selv stil.

Har haft megen glæde af dette sted og fået mange gode råd i året der snart er gået.

Ønsker mig at LDS består i mange år i fremtiden, så tak til Jørgen & Lars E for dette gode initiativ.  

En glad bruger.

Venlig hilsen Jan S. (maskinsnedker)

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan på alle måder tilslutte mig Maskinsnedkers betragtninger. Jeg vil dog også tage AllanE med i de de gode taksigelser!!

Især glæder det mig, at vi, stort set, altid kan holde en så fordragelig tone, undertiden endda med et muntert tvist. Mage fora er desværre plaget af utidig mudderkastninger, som ødelægger oplevelsen ved at deltage.

Jeg hygger mig rigtig meget ved at følge med i mangt og meget her, ofte ting, som jeg ikke har den fjerneste kendskab til, men det er altid herligt at få indblik i ukendte materier!

Så også fra mig skal der udstedes de bedste ønsker om en givtig Jul og et endnu bedre Nytår med tak for det gamle år.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ups har jeg glemt en' det var da noget flovt, undskyld det var ikke med fortsæt jeg glemte en' af jer.

Selfølgelig også en tak og Glædelig Jul & Godt NYtår & til Allan E. naturligvis.

Kan kun være enig med ktm i den gode tone gør det til en ekstra fornøjelse at være med her på disse sider.

 

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Jamen så vil jeg da også være med på roseholdet, til både LDS og alle de der skriver herinde.

Det er faktisk rimeligt godt gået at LDS stort set klarer sig selv, både med hensyn til takt og tone, men også at der ikke er mange "forkerte" indlæg, som man ellers ser på andre fora.

Skulle jeg ønske mig noget til jul, kunne det være en lidt bedre søgefunktion

I ønskes alle en glædelig jul, samt et lykkebringende LDS nytår 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Her vil jeg også gerne deltage, for for mig er LDS. en evig kilde til inspiration jeg er helt skuffet de dage hvor der ikke er mail i i min indbox fra LDS.
Jeg vil også rette en stor tak til JørgenE og AllanE for at de lavede denne side og gider at vedligeholde den.
Jeg holder ikke Jul selv, jeg hader denne tid !
Men derfor kan jeg godt ønske mine medmenesker en glædelig jul og et Godt nyt år.
Vil også herfra sige glædelig jul og godt nytår til alle jer LDS'ere
Denne side har hjulpet mig en del og håber jeg da den fortsat vil når jeg står med et problem.
Men jeg kan også melde mig ind ang søgefunktionen som Henrik henviser til.
Men virkelig en glædelig jul til alle jer herinde. Og takker dem der har været med til og gøre mit liv lidt nemmere...

Hilsen Brian.
Annonce
jeghopper også med på julevognen.

glædlig jul og godt nytår.

og lds siden den har givet mig en masse oplevelser og sjov. og en del tip. og ider.
og gå på jagt efter gamle tråde som den nye.


Ditto her - glædelig jul til jer alle - tykke som smalle - så er ingen glemt....

Sniffer  
Hej alle! Glædelig jul til alle herfra også! Og tak for roserne vedr. LDS - det er rart at vide, at der er så mange der glæder sig over det arbejde der bliver lagt fra min og JørgenE's side.

Og glæd jer til 2013 - vi har fået lavet nyt, flot design. Det skulle have været i luften for nu, men julen + travlhed på jobbet tog lidt for meget af fritiden. Men det kommer, så snart jeg får tid til at lave det sidste færdigt.

Mvh. AllanE
I lige måde, Allan E

Pas nu på, ikke at introducere noget nyt og smart som så ikke fungerer!!
Du ved jo, at fordi noget er nyt, er det ikke nødvendigvis godt eller bedre!!


Med venlig hilsen
ktm

 

I ønskes alle en glædelig jul og et godt nytår, med tak for alle de gode indlæg i årets løb og den gode tone I holder på mere end 10. år.
LDS'ere er nu nogle seje folk - god jul.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis