Glædelig jul & et godt LDS Nytår.

Så er der tid til at ønske alle LDSere en rigtig Glædelig Jul og et Godt Nytår.

I aller bedste Lav Det Selv stil.

Har haft megen glæde af dette sted og fået mange gode råd i året der snart er gået.

Ønsker mig at LDS består i mange år i fremtiden, så tak til Jørgen & Lars E for dette gode initiativ.  

En glad bruger.

Venlig hilsen Jan S. (maskinsnedker)

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Så er der tid til at ønske alle LDSere en rigtig... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hjemvendt, og derned officielt på juleferie, vil jeg gerne ønske alle på LDS en rigtig glædelig jul. Og til de, der springer julen over vil jeg ønske en glædelig decembertid.

LDS har også i år været et fantastisk sted. Altid er der en hjælpende (h)ånd i nærheden, og vi kan dele de mange års erfaringer vi hver især har samlet sammen indenfor et utal af områder. Den venlige, ordentlige tone, ofte med et glimt af humor gør det til en fornøjelse at være med i "klubben"

En særlig tak til Næstformanden for de fine billeder fra flere vinkler af et thermorelæ, og til alle der bidrog til at løse problematikken omkring dette. Det er et af de fineste eksempler på samarbejde og lav-det-selv-humor jeg mindes at have set.

Og endelig en stor tak til JørgenE og AllanE -som jeg under et plejer at kalde AdminE- for sitet. I har skabt en fatastisk ramme for vi andres samvær. MANGE TAK!

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Også lige Glæadelig jul fra mig - jeg kan tilslutte mig alle de fine ting, der er skrevet om LDS - så jeg vil ikke gøre det igen

Hvis nu man kunne sende andet end billeder - ville jeg have sendt et stykke af min hjemmelavede chokolade til jer - men I må nøjes med et billede

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

vil da også lige ønske alle en rigtig god jul og et fantastisk LDS nytår tak for alle de gode råd i året der gik

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Og også herfra en glædelig Jul og godt nytår til alle LDS brugerne, som forrige år har det været en fornøjelse at koble lidt af her på forummet med jer andre....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis