Underskriftsindsamling mod ekstra afgift på både grandoldman 5248 5700 18-12-2012 10:11 Der er brug for din underskrift www.change.org Med mindre du ønsker flere udgifter på din båd. Gå efter bolden - ikke manden.Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012 Svendborg 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
wn 17 1942 19-12-2012 10:00 Der er kun denne løsning på dette problem: 1. Nedsæt forsikringssummen (mange både er overforsikret i forhold til den nutidige værdi). 2. Tegn forsikring i Tyskland. 3. Stem næste gang på andre partier end de nuværende, som kun kan finde på at ramme de små i samfundet: reduceret tilskud til tandpleje går til flere fængsler, afskaffelse af tilskud af høreapparater til personer med høretab, håndværkerordningen medfører øget arbejdsløshed blandt håndværkere og ufaglærte. Kort sagt Danmarks mest asociale politik i årtier!!
grandoldman Trådstarter 5248 5700 19-12-2012 10:45 Der må ikke diskuteres politik på dette forum.. Gå efter bolden - ikke manden.Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012 Svendborg