Forstærker

Hejsa med jer derude bag skærmen,og glædelig jul samt et godt nytår.

Nå til sagen, jeg har en gammel Technics SU-VX 800 forstærker som jeg er utroligt glad for, så det er først i ydereste konsekvens at den bliver skiftet ud(med mindre jeg kan finde en tilsvarende), men den ene af højtaler udgangene virker ikke mere, hvad er noget ierterende.

Jeg har søgt højt og lavt enten efter en tilsvarende forstærker eller en der har forstand på at lave den gamle, desværre uden held, er der nogle af jer derude der har kenskab til en der kan fikse den eller til en anden forstærker.

Det skal primært være på fyn for begge dele.

På forhånd tak.

Mvh Dannie

 Mvh Dannie

Offshore Elektronik teknikker og elektrikker
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Umiddelbart burte et hvert radioværksted kunne lave den (formentlig udskiftning af udgangen)
Men ellers kunne et bud jeg selv har været utroligt glad for, være en Pioneer A858

Mvh
Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Skrevet af Gregeren på 18 dec 2012 09:57
Jeg kan...er udd. Elektronikmekaniker..
Hej
Fedt at du er elektronikmekanikker , men nu skriver spørgeren i sit indlæg at det skal være på FYN og efter di postnummer at dømme er der et stykke vej mellem jer
Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej Magnum....
Har selv en technich sa-ex310 hvilken jeg er utrolig glad for så forstår dig godt.
Har du prøvet og have den skilt ad og se om ikke det bare er en ledning der er hoppet af eller brændt sammen?
Ellers er jeg i assens engang imellem så kan måske kigge på den men vil ikke love jeg kan få den til at funke.


Hilsen Brian
Hejsa Brian. sorry men jeg har ikke set dit indlæg før nu.

Må nok erkenne at jeg ikke har haft den åbnet endnu, meen kommer tid kommer råd, jeg har på fornemmelsen at det er et udgangs relæ der har fået dårlige kontakter, men det må komme an på en prøve.

Men du skal da være så velkommen, har da en kold af det lokale bryg, eller en varm kop kaffe, eller måske en kold samtidigt med at kaffen løber ned GGG.


 Mvh Dannie

Offshore Elektronik teknikker og elektrikker
vil du sælge den til en som har brug for reservedele
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis