Problemer med router

Jeg har købt en ny router  TP-LINK og jeg kan gå på nettet de føste minuter efter det skriver computeren i nætværks oplysningen adgang kun lokalt. Hvad kan der være galdt da det er den 2 router jeg har haft og det var det samme der var galt med den føste. Det skal lige siges at jeg tror den jeg købte er brugt da der var hånd skrevet kode og password.
Når man køre et kabel fra routeren køre nettetmen så er det jo ikke noget vær.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du mangler lidt mere info...Det er ret svært at vurdere noget udfra dine sparsomme oplysninger.
Hvilken type internet har du? sidder du bag et modem/HAG? Er det trådløs du har problemer med? Hvad var der galt med den første router? Har du flere PC´ere på netværket? Bruger du manuel IP over wireless??

Der kan være tusind forskellige ting galt.

Med hensyn til håndskreven tekst, så er det helt sikkert en brugt router du har fået dig....

Jeg formoder at du mener at windows skriver, at det kun er Lokalt net, MEN er der net udadtil?? En ting er hvad windows skriver, en anden ting er virkligheden..

Bruger du windows til at håndtere wireless, eller er det noget 3.parts software, som måske konflikter med windows wireless styring??
Jeg har fastnet fra tdc og et modem ADSL  som køre fint med min pc.
Det er en TP-LINK model TL-MR3420. På min pc  er det windows vista.
Det var også det der var problemet med den føste router
Hej Normaden
Vi har samme router TL-MR3420 og jeg kan heller ikke komme på Nettet - adgang kun lokalt - står der og jeg har Windows7. Hvordan fik du løst problemet? Det ville jeg meget gerne vide - håber du vil svarer mig.

Mvh
IMB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis