varmeblæser min ford mondeo

har et problem med min varmeblæser den begynde med og kun virk nogen gange,
        når bil var kold gik blæser ikke i gang først styk tid efter kørt lidt gik den i gang.
        og nu vil den slet ikke virk mer.er det blæseren som kaput eller hvad.ikke sjov

køre uden varme i bilen ruderne dugger os meget en ford mondeo 1,8 zetec en 96

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at kontrollere din formodstand. Den sidder ind i siden på varmeapparatet i højre side, ca. omkring/under handskerummet.
Det er ret almindeligt, at den er brændt over.
Den sidder, så vidt jeg husker, med et par selvskærende skruer og stikker 5-8 cm. ind i kassen.

Med venlig hilsen
ktm

Hej  
@ KTM
en blæser virker normalt altid på højeste hastighen selv om alle formodstande er defekte

@ fordman  køb dig en ny blæsermotor hvis du har kontrolleret at der kommer strøm ned til den - ellers har du nok en fejl i din sikringsholder ( meget normal fejl på fordbiler )

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Skrevet af polobjørn på 18 dec 2012 18:07
Hej  
@ KTM
en blæser virker normalt altid på højeste hastighen selv om alle formodstande er defekte

@ fordman  køb dig en ny blæsermotor hvis du har kontrolleret at der kommer strøm ned til den - ellers har du nok en fejl i din sikringsholder ( meget normal fejl på fordbiler )

Hilsen Polobjørn

Hej Polobjørn
På min 1996 med AC virker blæseren lige netop IKKE på højeste trin!  Det undrer også mig en kende, men har lært at leve med det.
Hvordan skifter den gode mand blæsermotoren? :-)))))

Med venlig hilsen
ktm

mit gæt vil være kullene er slidt op i blæsemotoren, eller de sidder fast
prøv at undersøge om den får strøm evt

facaderenser 

mvh
Niels

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg