Hjælp. Tilslutning af bruser, hvilken tilgang er det her

Jeg har købt dette sæt fra tyskland af, men kan ikke rigtig rinde ud af hvilken tilslutning der skal bruges til bruseren?    er det noget i kan forklare mig, evt sende mig et link til?


 

30 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg heller ikke ret mange andre kan, for hvad er der på den anden side af det blik ?
Og almindeligvis bruges der ikke bare løse slanger med et spændebånd i noget der vil være skjult i væggen.
Skrevet af Håndværkeren på 17 dec 2012 17:14

Og almindeligvis bruges der ikke bare løse slanger med et spændebånd i noget der vil være skjult i væggen.

Det vil jeg give dig helt ret i. Det turde jeg godt nok ikke da

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Den er ikke gemt i væggen men stikker 50cm ud af væggen. Er der nogen der kan se hvilket rør eller tilslutning jeg skal bruge?

 

Sorry for OT, men bliver det ikke pænt træls at have en sådan "satan", der stikker 50cm ud i brusekabinen ??
nej da det er meningen. det er jo bruseren som sidder over hovedhøjde:

den kan ses her: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230807615284&ssPageName=ADME:X:RTQE:1123

 

Annonce
Det ligner en 3/4" slangeforskruning. Men håber da ikke det er noget der skal stå med tryk på hele tiden!!! For det er ikke lovligt.

Det fikser jeg...
Der er vel kun tryk på når bruseren er tændt går jeg ud fra?

hvordan sætter jeg det fast så sir du??

 

Skrevet af Lee på 17 dec 2012 18:40
Der er vel kun tryk på når bruseren er tændt går jeg ud fra?

hvordan sætter jeg det fast så sir du??

Du finder en 3/4 slange som du trykker hen over de messings studser du har sidende på din metal plade og så tager du et spændebånd og spænder omkring.. Men det er altså noget man gør ved have slanger og holdbarheden af det.. Tjaee..



Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Bliver de samlinger tilgængelige efterfølgende??

Det fikser jeg...
Ja det går de da der kommer en stålplade på toppen som sidder med 4 skruer.

Samlingen sidder altså ikke inde i væggen men oppe i den del i kan se der stikker ud fra væggen. men kan se den anden ende er 1/2tomme nippel overgangs samling til blandingsbatteriet

 

Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis