Det er næsten som at miste en god ven.

Man har brugt timer / dage / uger på en hjemmeside og dens forum. Man har lært en masse mennesker at kende i cyberspace på godt og ondt. Pludselig en dag er forum på den side man har besøgt hyppigt fjernet. Det virker lidt underligt. Jeg ved at en masse mennesker levede og åndede for deres store interesse for danske film/serier/kalendere/skuespillere.

Ærgeligt danskefilm.dk at I har lukket ned for mange gode informationer/mange gode diskusioner.

RIP danskefilm.dk

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Man har brugt timer / dage / uger på en hjemmeside... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
En god og pragmatisk tanke, JørgenE

Med venlig hilsen
ktm

Det kender jeg også kun alt for godt og det er rigtig surt. Som ejer har man også et ansvar, når så mange frivillige har deltaget og skrevet artikler på ens hjemmeside og man bør i det mindste spørge om andre vil føre værket videre. Kan det ikke lade sig gøre, så kan man lade informationerne ligger og passe sig selv, hvis det er til at betale.
Har oplevet det før, vare moderator på et stort mod forum, hvor ejeren valgte at nedlægge forrummet til sidst.

Når man tænker på hvor meget information der gik tabt der, kan man kun ryste på hovedet af det, og stædig som han var, ville han heller ikke lade andre drive det videre desværre...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis