Internetproblem med røde krydser

Hej LDS.

Håber i kan hjælpe mig er ved at blive ret træt af dette problem.

Min computer er begyndt at vise røde krydser og viser ikke billeder (formentligt med aktivt indhold).. Fx viser den ikke banneret foroven og jeg kunne ikke logge ind hvis ikke det var fordi jeg har en anden computer...

Det er sket i forbindelse med at jeg har opdateret min Norton 360 her forleden, og kørte en scanning med nortons power eraser tror jeg det hedder... Skulle kunne fjerne mere sejlivede ting...
Men nu er der altså gået koks i mit internet... Java skulle være installeret (kunne jeg iøvrigt heller ikke få lov til da den ikke viste linket jeg skulle trykke på, har prøvet at slette browerdata og midlertidige filer, gendannet computeren (kunne ikke: fejl) og tjekket at den viser billeder under avanceret i internetinstillinger...

Nogle der ved hvad der skal gøres?? Er et nødvendigt program blevet slettet? Eller blokeres noget?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du we nok kommet til, at slette/beskadige er program.
kan du ikke køre en gendannelse, fra et gendannelsespunkt, fra dengang det virkede.

mvh jens
Umiddelbart lyder det til at du har problemer med din flash player når du siger at du ikke kan se de forskellige bannere.

Prøv at afinstallere din flash player og installere den igen.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis