F***** typisk

her har jeg gået og været rigtig glad for at jeg fik gang i min rendegraver så den skulle være klar til sneen kom.
og hvad sker i dag? starteren står af ! den har truet med det et stykke tid hvor jeg har troet det var batteriet der var sløjt, men ak nej den er bare død. har knoklet hele dagen med at rense pusse nusle med den men nej færdig er den og det er bare ikke nemt at hitte sådan en på en lørdag eftermiddag *suk*


mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

her har jeg gået og været rigtig glad for at jeg... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
lige så stor som frustationen var over en defekte starter, lige så stor er glæde når nu den nye kom i dag og den blev monteret, og det gamle monster sprang i gang :-) så nu kunne jeg endelig få sneen væk fra vejen og bilen hjem ..... og det er en helt anden verden at ryde sne med en 5½ T tung gravemaskine med en 68 hk konverter diesel maskine, frem for en lille volvo BM 425 benzin med en sløv frontlæsser men manuel kip på skovlen ;-)

nu ka man bare trykke igennem uden at være bekymret, for sidder man fast har man jo altid gravearmen til at komme fri med

kort sagt aaaaaahhhhhh :-) jo jo den ku godt bruge 4 nye dæk, den mangler viduesvisker, blæseren til varmeapperatet er stået af. men den ka (PT) køre

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

der går nok lige et par dage endnu før jeg komer på de kanter, og det blir helt sikkert ikke i gravemaskinen den har vist set Fårevejle for sidste gang

tak tak

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis