Tilslutning af opvaskemaskine, tror jeg mangler noget

Heysan LDS folkens.

Jeg har koblet min opvaskine direkte på balofix ventilen, men jeg tror jeg har misforstået noget grundlæggende. Jeg skal jo skifte frem og tilbage, hvis jeg skal bruge vand i vandhanen skal jeg jo dreje hanen op og når opvaskemaskine skal bruges skal den drejes. Mangler jeg et led`?



ps: ved godt jeg ikke har fået koblet vandhanen til endnu (opvaskeren var vigtigst

Jeg er ultimativ nybegynder. Bær over med mig...
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du tilslutter da din vandhane i de der rør ender så er den hjemme.

smile kør ikke hurtigere end dine engle kan følge medsmile
den lar du bare side den betyder ikke noget den kan bare være åben når du har sat din vandhane på rørenderne.

smile kør ikke hurtigere end dine engle kan følge medsmile
Aah prøver ad Beklager det dumme spørgsmål.

Jeg er ultimativ nybegynder. Bær over med mig...
det var ikke noget dumt spørgsmål jeg selv har også prøvet det så det skal du ikke tænke på jeg er kun glad hvis jeg kan hjælpe dig,
og andre det er derfor vi er på lds .

smile kør ikke hurtigere end dine engle kan følge medsmile
Annonce
Jeg mener at ha hørt engang: Der findes ikke dumme spørgsmål, der findes kun dumme svar


it is better to burn out than to fade away
jeg tror du misforstår funkktionen af ballofixen. Når håndtaget er parallelt med røret, som på fotoet, er den åben. På tværs af røret er den lukket - den er ikke beregnet til at lede vandet i forskellige retninger.
Jeg fik engang en rigtig god huske regl. En hane har åben/luk på 90Grader en ventil drejer du som en vandHANE altså er en vandHANE en ventil.....

it is better to burn out than to fade away
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis