3 hurtige sprøgsmål ? redskabs skur, vindpap, garage :D

Hej drenge

Vil starte med at sige tak for jeres tid/hjælp

Jeg har valgt kun at lave en tråd og håber på svar på det hele.

1. Jeg har renoveret min carport og lukket den hele vejen rund, beklædt den, isoleret og sat damp spær op. Men har IKKE sat vindpap på før beklædning. .Altså set inde fra 1. indervæg, dampspær, isolering, klinkbeklædning : er det noget lort ?

2. Jeg vil gerne "indrage" mit skur i garagen, men stolperne som står i jorden har set bedre tider, kan jeg understøtte skuret og skifte stolperne til nogen der sidder på beton fødder ?

3. Skuret har trapez plader på nu med en smule fald på, hvad er nemmeste tag når jeg gerne vil have det hele isoleret ?

 Mvh. Nikolai 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
1. Næe. Det betyder blot at din væg ikke er så tæt som den kunne have været! Og at vægbeklædningen ikke er ventilert ud over de sprækker der vil forekomme imellem brædderne!

2. Når stolperne er nedgravede bliver de jo holdt fast (og derved oprejste) af jorden. Det slker ikke når du stiller dem i stolpesko. Derfor skal skuret afstives på anden vis. Evt. med skråbånd i vægge og lofter!

3. Det samme tag. Men idet der er risiko for kondens skal der være undertag. Husk ventilation mellem undertaget og tagpladerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis