Assus eepc 10" køre meget langsomt.

Hej til Alle.
For ca 2 år siden købte jeg en assus eepc  som back up til hvis der var noget galt med de store børns skolepcer. Da jeg købte den var der akkut brug for den. Så da det viste sig at den der partition med recovery systemet ikke var der fra fabrikken så blev den ikke sendt tilbage fordi det ville tage vildt lang tid. Nu står jeg så med problemet. Hvordan får jeg tag i en kopi af windows 7 starter 32bit. Jeg kan låne en men det er 64 bit det går vel ikke på den lille maskine.
Siden dengang er den bare blevet brugt til netsurfning og intet andet og nu er den sandet helt til. På forhånd tak for hjælpen.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen findes windows 7 til 32 bit. ?
Men hvornår har du sidst ryddet op i ugyldige filer plus defragtmenteret dit drev. Prøv også at slette alle cocies, de fylder aligevel en del efter hånden.
Det er ikke alle pc-er der medfølger et par gendandelses cd-er, på min skulle jeg selv brænde dem.
Hej
Takker for svar.
@ Håndværker jeg skulle også selv ha brændt det fra en særlig partition på harddisken, men som skrevet så var den ikke tilgængelig på drevet. Der er sådan set masser plads på harddisken for den bliver aldrig brugt til andet end netsurf. har forsøgt at rydde op, men det er kun blevet værre. der for ville jeg formatere og starte på ny.
@ subwoof.
Ja den windows 7 jeg har på maskinen er fuldt lovlig og jeg har nøglen til den. Kan vi finde ud af et eller andet med at sende med posten jeg betaler selvfølgelig udgifter til porto mm.
Alternativt køre en tur til Sindal.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej
jeg kan sagtens sende den med posten.
Fragten behøver du vist ikke bekymre dig om de 15 kr trækker jeg ud af budgettet.
Men hvis du skal have assistance til installeringen så må du en tur til sindal, så klarer vi hurtigt det.
Med min version kan du selv vælge om du vil have basic eller de større versioner af windows.
Jeg sender mit mobil nr. i en PB så kan vi jo lige skrives eller snakkes ved.
Hej Subwoof.
Jeg siger bare så mange tak. jeg ringer.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
Hej Subwoof
Mange tak for den tilsendte dvd.
Her Kommer en opdatering.
Endelig kom sønnen hjem med usb-en. installationen virkede upåklageligt. Det er blevet vældig lettere nu når installationen selv sørger for formatering og klargøring af det aktuelle drev.
Når man overskriver bliver det foreslået at den gamle windows mappe bliver gemt på disken som windows old. Hvordan bruger jeg dele herfra. For eks fungere det trådløse netkort ikke, net kan kun tilgåes med kabel. Der er også andre programmer som jeg måske kunne hente her da jeg ikke har et externt dvd drev til den. Jeg ved bare ikke lige hvordan. Medens jeg skrev dette gennemførte pcen aktivering på nettet og er nu godkendt.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej Igen.

Nu fik jeg løst det med trådløst net, Den har også stået og opdateret hele i går aften så det er nok det der har hjulpet.

mange hilsner Kovas.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Skrevet af Håndværkeren på 01 dec 2012 13:15
Rart at se at det køre for dig

Tak for det. Det er bare utroligt hvor meget sådan en operation hjælper på hastigheden. Den blev lissom ny.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Virker den cd også til XP home. Jeg har nøglen.
Rigtigt godt at det lykkedes.

Bernt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis