glasvæv på glasvæv

Jeg skal have skifter nogle baner glasvæv i morgen .

Kan jeg lade nogle af de nye baner gå ind over de gamle ellers bliver det noget underlig noget ??
Det er alm glasvæv

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det skulle der da ikke være noget i vejen for at du kan, og hvis du skære kanten der kommer ind over i " store bølger " bliver overgangen knapt så synlig.
Hej

Du vil kunne se samlingen hvis du nøjes med et par enkelte baner. Derfor et nyt lag glasvæv på hele væggen.
(Jeg antager at du ved, at der er forskel på glasvæv og glasfilt.)

"Store bølger" gør det helt sikkert ikke kønnere. :-)


God fornøjelse. :-)

De bedste hilsner

Jacob Norling

Professionel arkitekthjælp til private - www.norlinga.dk

Jeg ville helt sikkert også bruge tiden og så lave hele væggen om i stedet.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
som der allerede er nævnt, så er det hele væggen hvis det er væv. Ellers kommer der en synlig kant. Er det bare filt, så kan du sagtens sætte det op, også slibe overgangen med noget sandpapir korn 100 bagefter. Du kan evt. male overgangen en gang først, før du maler hele væggen. Så skjuler du det endnu bedre. Det har jeg selv haft gjort og det ses ikke.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også