glasvæv på glasvæv Urup 831 6950 13-11-2012 22:30 Jeg skal have skifter nogle baner glasvæv i morgen . Kan jeg lade nogle af de nye baner gå ind over de gamle ellers bliver det noget underlig noget ?? Det er alm glasvæv 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 15-11-2012 07:32 Det skulle der da ikke være noget i vejen for at du kan, og hvis du skære kanten der kommer ind over i " store bølger " bliver overgangen knapt så synlig.
norlinga 15 3460 15-11-2012 19:03 Hej Du vil kunne se samlingen hvis du nøjes med et par enkelte baner. Derfor et nyt lag glasvæv på hele væggen. (Jeg antager at du ved, at der er forskel på glasvæv og glasfilt.) "Store bølger" gør det helt sikkert ikke kønnere. :-) God fornøjelse. :-) De bedste hilsner Jacob Norling Professionel arkitekthjælp til private - www.norlinga.dk
Jacko 1071 5450 15-11-2012 19:49 Jeg ville helt sikkert også bruge tiden og så lave hele væggen om i stedet. Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted
Illisher 1742 3600 15-11-2012 20:50 som der allerede er nævnt, så er det hele væggen hvis det er væv. Ellers kommer der en synlig kant. Er det bare filt, så kan du sagtens sætte det op, også slibe overgangen med noget sandpapir korn 100 bagefter. Du kan evt. male overgangen en gang først, før du maler hele væggen. Så skjuler du det endnu bedre. Det har jeg selv haft gjort og det ses ikke.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her