Videoovervågning

Hej.

Er her nogen der kender noget til de her komplette videoovervågnings systemer man kan købe?

feks. det her http://www.cinema-shop.dk/komplet-videooverv%C3%A5gning-p-1673.html

Jeg skal have overvåget min hestestald/værksted samt udendørs arealer for heste/diesel tyve.

på forhånd tak. Jacques
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så vil jeg helt klart anbefale dig at få proffesionelle til at opbygge anlægget for dig, jeg tror ikke så meget på de der LDS. anlæg så jeg ville betro den sådan en opgave.
Du skal nok ikke have ret store forventninger til de kameraer.
Optikken er 3,6 mm=vidvinkel, så en person der er 10-15 m væk er ikke ret stor. Hvis du zoomer ind bliver billedet ikke bedre, pizlene bliver bare større. De skriver IR lys 25-30 m. Min erfaring siger 5-10 m.
Kig hellere efter IP kameraer med min 1,2 m.pixel, og gerne mindst 2. Analogkameraer er et levn fra fortiden.
en tilføglse.?

man skal lige passe på at de ikke overvåger andet end det skal  til.
ellers bliver de skudt. (kameraerne).!
Skrevet af hans2.hansen på 13 nov 2012 09:13
en tilføglse.?

man skal lige passe på at de ikke overvåger andet end det skal  til.
ellers bliver de skudt. (kameraerne).!

Nu har du vist igen drukket noget der er stærkere end kærnemælk Hans2tal
det er rigtig nok at kameraet bliver skudt hvis naboen føler sig utrygt er at blive overvåget.
det har jeg set i tv. at en nabo to sin egen hånd og lånte en riffel.
og skyde overvågnings kameraet. med den.
efter en lang række diskution. med kameraets ejer.!

så du har måske drukket mælk der er stærkere end skummet mælk.?
Annonce
Jeg vil da ikke lægge skjul på at jeg skal bruge kameraerne til at finde ud af hvem jeg skal skyde efter. Altså hvis man optræder på kameraerne af forkerte grunde.

Spøg til side jeg slår kun, og hunden bider men det er heller ikke spøg. Ideen med de her kameraer er altså mere at skræmme folk til at gå et andet sted hen. Så skal folk heller ikke skal være i tvivl om at de bliver overvåget hvis de går her når der ikke er nogen hjemme.

Mvh. Jacques
Ja så skal du ikke købe atrapper, for dem ved enhver tyveknægt at det er atrapper ! De har en blinkende diode for at skulle se mere ægte ud, jeg har dog aldrig set et ægte kamara med en sådan indretning.

Og til dig Hans2tal, at skyde naboens kamara eller andet på naboens grund er meget strafbart, det hedder selvtægt og kan godt give et par år på hotel gitterly. At manden ydermere bruger et våben han ikke har tilladelse til, gør ikke sagen bedre.
Det system du linker til er mildest talt noget billigt skrammel!

Jeg ved godt at forhandler kasketten ikke må bruges herinde, men tro mig, jeg ved hvad jeg taler om. Du bliver skuffet over billedkvaliteten. Jeg har set masser af disse Silvan-anlæg i drift. Spild af penge!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Wezio, hvis man nu skal have noget ordenligt, hvad er prislejet så? F.eks. med 4 kameraer som ovenfor
Jeg synes ikke rigtig jeg har få noget specielt brugbart ud af den her tråd endnu. Vil rigtig gerne høre fra folk der har videoovervågning.

hvad har il?
virker det?
hvad koster det?

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis