E Cig

Hvad mener i om og er der nogle af jer der bruger e cigretter?

Har selv dampet løs. i 2 mdr. nu og har ikk røget
anlog smøger siden og til med sparet ca 1200 kr.
fået smag og lugte sanser tilbage.

så i min verden huraa for E cig

og så bliver de ikk våde når jeg er på søen.
og dyrke min hoppy at sejle/fiske.

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Hvad mener i om og er der nogle af jer der bruger... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
er det kun mig der synes at væsken bliver temmelig hurtigt mørk og smager brændt?
der går kun et par dage efter jeg har taget et nyt hoved i brug så er det mørkt og klamt selvom jeg fylder ny væske p et par gange om dagen
Har hørt, at de giver vand i lungerne..

Man skal slet ikke holde op med at ryge, man skal bare holde en lille pause og udvide pausen efter lyst og behov.
Jeg kan ikke holde op, men har nu holdt pause i 3+ år.
Alle kan sikkert holde en dag...og også nok to, så er det vel, at der kan gå sport i det.

Sniffer  
damp i løs, så vil ejg fortsætte med den røde bali shag og rizla papiret
At bruge en elektrisk cigaret kan ikke give vand i lungerne, ellers ville det jo også give vand i lungerne at være i bad eller udenfor i tåge.

Citat fra sundhedsguiden.dk
"Lungeødem er udsivning af væske i lungerne, hvilket er et symptom på en række sygdomme, specielt hjertesygdomme. Den primære årsag til lungeødem er hjertesvigt , hvor venstre side af hjertet ikke er i stand til at pumpe blodet, der kommer fra lungerne, ud i kroppen hurtigt nok. Derved øges trykket i lungevenerne, som fører det iltede blod fra lungerne til hjertet, og væske (blodplasma) presses fra blodbanen og ud i lungeblærerne, som normalt er luftfyldte."

http://eryger.com er et godt sted at finde info og hjælp til alt indenfor elektriske cigaretter.
Jeg har dampet siden juli måned, Det var egentlig først ment som en erstatning så jeg kunne nedsætte mit forbrug af cigaretter, men efter få dage stoppet jeg helt med rygningen og nøjes med at dampe, jeg ryger dog stadig nogen cigaretter hvis jeg er i byen med vennerne..
Jeg bruger en CE4 med udskiftelige hoved/væger, den er jeg ganske godt tilfredse med, nogen holder længere end andre, en holdte kun lidt over en uge før væsken blev mørk, den jeg bruger lige nu har netop holdt en måned, og er ikke utæt, som jeg har prøvet med nogen andre..

Jeg har tidligere prøvet både ego-t og ego-c, ego-t var okay, ego-c var forfærdelig utæt og stoppede med dem efter 2-3 uger med irritation, men CE4 med udskiftelig væger/hoved synes jeg er rigtig gode, det koster 18 kr for ny hoved/væge hos dampshop.dk.

Væsken blander jeg selv, jeg har tidligere købt færdigblandet i england, men i efteråret købte jeg 50ml nikotinvæske, samt smag og glykolen, og har blandet selv siden, har ca 20ml nikotinvæske tilbage, og det er nok til de næste 3-4 md endnu.

Jeg har regnet ud jeg bruger 100-150 kr om måneden på det, så det er ganske billigt
Annonce
Det er noget underligt noget !!

krøl dog pakken sammen og smid den over nakken!

Færdig slut.

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

Ja, var det bare så nemt.

Sniffer  
Ohøj alle ryger
så blev jeg røg og e cig fri på 3 mdr
så jeg kan kun sige det dur for mig..
jeg ska bare ikk i gang med tobak igen det er fedt at blive røg fri

men xrygerfanatiker bliver jeg ikk...
der må stadig ryges i mit hjem

så dem der er igang med e cig hold ud det bliver kun nemmer...

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Kan også bestemt anbefale at man prøver en CE4 som sin første e-cigaret, den er super nem at gå til. Men hvis man vil have en der er lidt billigere kan man prøve en eGo-T for at se om det er noget for en og så kan man altid senere selv købe nogle Clearomizerer og putte på, heldigvis passer batterierne sammen.

@Maleren - men det er jo heller ikke altid man har lyst til at stoppe, mange synes jo faktisk det er super lækkert at ryge men vil bare ikke ødelægge deres krop alt for meget
hehe, nej det havde jeg da heller ikke, da jeg stoppede for 2 år siden. men det gør jo ikke noget godt for en sådan en damp fætter. problemet med folk der vil holde, og grunden til det tit går i vasken, er at de siger at de aldrig mere vil ryge!!!, for så vil de bare savne det endnu mere!!

jeg holdte for 2 år siden uden problemer. det kan være jeg begynder om 20 år igen, hvem ved. det kan også være jeg er holdt for evigt.

det andet er ligesom en tørlagt alkoholiker, der drikker øl uden alkohol.

pjat

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også