Rullebord til havemøbler

Så kom jeg en lille smulle længere med rullebordet til havemøblerne !

Se her: http://kelds.weebly.com/rullebord.html


Mvh
KSor, Århus V
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser sk... godt ud! Gode detaljer, men skulle der ikke en kædelås på? Når bordet er færdigt, render naboerne da med det!

 

Da DDR faldt sammen fik jeg fat i nogle selvskyderanlæg, som er placeret rundt omkring grunden - så kommer de - bliver vi hurtigt af med dem igen ... og med DEN metode er der ingen tilbagefaldsprocent ! ;-))

Mvh
KSor, Århus V
Det ser godt ud. Kunne desværre ikke finde billeder af det færdige bord. Kan du ikke smide et par billeder op?

Mvh
Kim

.Så er der bestilt nye møbler til haven : -
Jeg afventer bedre vejr, så jeg kan komme udenfor for at svejse - jeg har ikke plads indenfor !

Så der kommer et billede, når bordet er helt færdigt. ;-))

Mvh
KSor, Århus V
SÅ blev det endelig forår og tid til andet end at sidde og vente på at vinteren skulle forsvinde !

Nu er rullebordet endelig blevet færdigt !

http://kelds.weebly.com/rullebord.html

Der er også gang i meget andet - se i menuen helt yil højre under punktet *|* !

Mvh
KSor, Århus V
Du kan bejse (afsyre) svejsningerne, med noget Pelox eller lignende, så forsvinder det sorte. Og svejsningerne og svejse zonerne ruster ikke, hvilket de ellers er slemme til i rustfast.

Ellers et flot, ok ikke mindst et robust bord.
Skrevet af je__ns på 05 maj 2013 10:26
Du kan bejse (afsyre) svejsningerne, med noget Pelox eller lignende, så forsvinder det sorte. Og svejsningerne og svejse zonerne ruster ikke, hvilket de ellers er slemme til i rustfast.

Ellers et flot, ok ikke mindst et robust bord.

Materialet er SYREFAST RUSTFRIT STÅL, som bruges industrien til f.eks. slagteriudstyr - så det kan tåle at "stå ude" UDEN at blive "rusten", hvilket de heller ikke har haft tendens til i de år vi nu har haft dem.

"Pelox" ... lyder ellers godt, men hvad er det, og hvor fås det ?


Mvh
KSor, Århus V
Jeg fik lidt Pelox af en smed, vi bruger på arbejde.
Så hvis du tager en lille beholder, der kan holde til syre, med hen til et smedefirma der gør den i rustfast, mon så ikke du slipper med lidt til kagekassen?

Selv om det er det fineste rustfaste stål, vil svejsningerne være slemme til at ruste, hvis de ikke bejses.
Sliber og polere man svejsningen, hjælper det også.

Men nu er din have vel ikke det mest aggressive miljø, så mon ikke det går. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis