Søges: Forslag til udseende af lem

Hej!

Jeg søger gode eksempler på løsninger til hvordan en lille lem i væggen kan se ud. Jeg har nemlig noget badeværelsesrørføring, som er man skal kunne komme til fra køkken, så jeg skal skære en lille lem i gipsen.

Så det ville være fedt at se et par billeder af hvad andre har gjort, tak!
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ahh... Du mener en INSPEKTIONSLEM!

Sådan nogle plejer man at købe færdige og de fåes i alle størrelser. Prøv bare at Google efter inspektionslem eller se dette link http://www.carl-ras.dk/e-shop/doerogvinduesbeslag/doerbeslag/inspektionslemme/inspektionslemhvid/

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Smid en danogips eller gyproc inspektionslem i, det er klart det mest diskrete, og har din trælast sikker på lager i forskellige størrelser.
Ja..

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Skrevet af Håndværkeren på 09 nov 2012 20:54
Nåeh det var sådan en lem

Min gamle onkel var landmand. Han var for mange år siden udsat for en arbejdsulykke og vågnede op på hospitalet. Da han slog øjnene op så han skønne unge kvinder i hvide kitler og troede han var død. Han spurgte en af de skønne kvinder, om dette var himmelen.
- Næh, svarede hun, det er Skive Sygehus.
- Jamen, hvad levar alle de mennersker omkring min seng, spurgte onkel.
- Vi ser på dette medicinske mirakkel, svarede sygeplejesket.
Det forstod onkel ikke en lyd af og bad om en forklarting.
-Jo, sagde sygeplejesken, der står i journalen: Under udtømning af sæd knustes patientens fod af nedstyrtende lem.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis