Hjælp, Jeg har frostsikret min motor,jeg har kørt motor godt varm (60-70 gr.saltvand, termostat åbenede)lukket søventil og skyllet kanaler med ferskvand og kørt frostvæske igennem,men en ven startede motor i 1 min.han ville hjælpe !!,så nu er frostvæsken pumpet ud og båden er kommet på land.
Hvad gør jeg nu ??... kan den står uden frostvæske i vinter ??