Facade Behandling


Hej Jeg har en facade hvor en del af pudse er faldet af, mit hus ligge træt på vejen så den er lidt hårdt udsat med salt og vand.

Det er dog lidt sent jeg er ude men ville et håndværker firma kunne nå at lave en facade behandling med sandblæsning, og et ny lag puds, det er ca et stykke på 4 x 14 meter hva er kvm. pris for sådan en behandling ?
Jeg bor mellem Horsens og Silkeborgm, er der et firma nogen her ind kan anbefale ? 

Mvh Søren 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja du er lidt sent ude Søren, det er ikke lige årstiden for den slags arbejde. Sålænge der er mulighed for frost om natten /dagen er det ikke muligt at lave det med et godt resultat.
Men regn med at skal der afdækkes og opvarmes, bliver det en bekostelig affærre, mere end det dobbelte af hvis du venter til det igen er frostfrit.

Næppe så dyrt som vinterforanstaltninger! 

Og skaderne er vel ikke helt nye! En vinter fra eller til gør ingen større forskel.
Endelig kan Pumbaa måske give de værste steder en hurtig gang billig pletmaling. Som kan holde vinteren over!
Hva' kan du anbefale der?

Annonce
Det var bare ikke maling der blev spurgt om SB

Hvis der alligevel skal sandblæses, så vil en almindelig akrylmaling i glans 10 være udmærket til at skærme for det værste. Akrylen trænger ikke så langt ind som en emulsions-facademaling og når der ikke grundes, vil den, forholdsvis let, kunne fjernes ved sandblæsning.

Svarene må vel godt være bedre end spørgsmålene???
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også