Leder efter fliser

Hej! Jeg vil gerne lægge sort/hvid-skakternede fliser på mit nye badeværelse a la her:
Flisegulv

Men når jeg søger efter fliser hos byggemarkeder finder jeg ikke helt almindelige ganske gammeldags fliser i henholdsvis hvid og sort. Det bliver alt muligt avanceret i stedet.

Hvor er det oplagt at finde det, jeg leder efter? Jeg bor i København.

TAK!
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det skyldes jo nok at de ikke er på "mode" men det skulle vel være muligt at bestille dem hjem !Så du må ud at spørge de byggemarkeder der er på Sjælland

Skrevet af gug på 06 nov 2012 09:06
hvor mange skal du bruge - jeg har 14 m2 liggende, gennemfarvede sorte og hvide italienske porcelænsfliser. Købte dem til et projekt som ikke er blevet til noget. Nypris 12.000 kr.

Kan købes for 6.000 kr


Interessant. Hvad er størrelsen på dem og har du evt et billede?
Jeg lægger mål og billeder ind senere i dag. De står hjemme i min kælder
var i kælderen i går for at fotografere fliserne og opdagede at det jeg havde købt som kridhvide fliser er let marmorerede. Ja det bekræfter jo bare at man altid skal kontrollere hvad man får hjem - de har stået der i 2 år, så det er nok tvivlsomt om jeg støve fakturaen op og reklamere - surt.
Hej Othadell

Jeg er ret sikker på at det er Winkelmann fliser fra firmaet Evers. De er dyre (800 kr pr m^2). Evers har et showroom ude i Glostrup.

Hos Kalk & Mørtel (Stark) på C F Richs Vej 111, 2000 Frederiksberg, har de nogle lignende, som er noget billigere. Jeg har fået supergod rådgivning hos dem.

mvh Janus
Du skal da bare have nogle RAKO fliser.
Smut ind til Bad & Fliser på Prags Boulevard og se deres plancher med RAKO.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis