Hvis man nu ikke laver det selv - Hvad kan man forlange??

Jeg har ikke så meget erfaring med, hvad man kan forlange af en håndværker - plejer at gøre det selv - men her er tale om en forening, som betaler kildet og der er derfor været professionelle malere på besøg

Se venligst dette billede:

Bemærk at de er sammensat af to billede - den ene er lidt underbelyst

Jeg gik i min naive tro og troede, at man kunne forvente, at der blev slebet ned til plan ensartet flade, før man begyndte at pøse maling på - eller er det måske for meget forlangt??
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det du har oplevet kaldes erfaring.

Det helt afgørende er hvilken aftale der er indgået, og hvis aftalen alene omhandler maling, så kan maleren formodentlig med god ret hævde, at hun alene skal sikre at underlaget er bærende (løs maling mv er fjernet).

At maleren så med sin professionelle baggrund burde have gjort opmærksom på prisen for at udbedre underlaget så det også er plant er en anden sag.

Det ser jo flot ud! Du skal nok have fat i boligforeningen, da det jo er dem der har betalt for arbejdet.
I dag er det kun pengene der taler for visse firmaer... en professionel håndværker ville ikke lægge navn til den slags makværk!

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hvis det er betalt for dækket, lukket, jævnt og glat!! så er det dårlig maler arbejde!!

men men, hvis der kun er betalt for en gang maling, kan du ikke regne med andet! heller ikke fra en proffessionel maler!
en udspartling af den karm ville kræve meget lang tid, og flere arbejds gange, og det koster!!

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

Ja hvad ved jeg - jeg kan se at de selv har skrevet: : slib, pletspartling, maling til dækkende overflade på dørkarme - men det er jo så nok ikke "dækket, lukket, jævnt og glat"
Skal man forstå det sådan at pletspartling - kun er meget, meget nødtørftig??
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også