Hjælp til ca. pris på forlængelse af eksisterende tag

Hej,

Vi overvejer om vi skal droppe ideen med en fritstående garage, og så istedet forlænge vores eksisterende tag udover vore indkørsel. Men kunne være sjovt at vide en ca. pris på projektet.

ved der sidder nogen herinde der er gode til at regne sådanne projekter ud,

Det drejer sig om en forlængelse af det eksisterende tag, som er 7,8 bred, og ca 2,5 højt og ca 30 graders hældning.

så det vil sige 2 stk bjælker til forlængelsen, 4-5 spær, samt 2 jernsøjler til at holde limtræsbjælkerne.

Udover dette skal der laves en lille 4,2 m x 4,5 m vinkel bygning bag på den nye forlængelse, hvor jeg skal have lavet et isoleret skur, skuret, skal ikke regnes med i prisen, da jeg selv vil opføre dette. Men spær samt sammenbygningen skal.

Ved godt det er lidt svært at sætte pris på et kun beskrevet projekt, men det er også mere om vi snakker 25-50-75- eller 100.000 kr

Næste projekt bliver nemlig så lige at få kommunen med på ideén da det hele skal opføres tættere end 2,5 m til skel...

Her er lige nogle hurtige paint tegninger af projektet, det med rødt er den nye tilbygningen.


7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
og det var så 4,5 meter at taget skulle forlænges
kommunen skuller ikke været et problem, da jeg har mailet frem og tilbage med ham der skal tage sig af sagen, og han er med på ideen, så længe naboerne ikke har nogen indsigelse mod det, hvilket de ikke har...
Du skriver ikke noget om hvilke materialer det skal opføres i og så er det immervæk lidt svært at gætte. Der er jo lidt forskel på fuldmuret garage med dobbeltport og en carport beklædt med Jem&Fix's de bedste trykimprægnerede...

Hvad med tag?
Hvor mange kvadratmeter er der - i vandret mål?

Til en 2-3000 kr/m2 udført at ekstern tømrermester! .o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis