Yamaha Neo´s

Hej.
Jeg er ved og se på en Yamaha Neo´s en scooter 45;er, men jeg vil gerne høre hvad man skal se efter når den ikke har kørt i 5 år, men bare stået stille i den tid, er der noget der kan tage skade af at stå i 5 år.

Det er en Yamaha Neo´s årg 1997. en 45;er


Mvh. Lynge

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville bare sikre mig at motoren ikke er varm når du skal kigge på den. Starter den nemt, så burde der ikke være problemer. Er motoren varm, så er den formentlig nem at starte, men så kan det godt tyde på at det kan være et problem når den er kold. Kør en tur på den, og check at alt virker ordenligt.
Skrevet af NikolajBo på 28 okt 2012 16:19
Jeg ville bare sikre mig at motoren ikke er varm når du skal kigge på den. Starter den nemt, så burde der ikke være problemer. Er motoren varm, så er den formentlig nem at starte, men så kan det godt tyde på at det kan være et problem når den er kold. Kør en tur på den, og check at alt virker ordenligt.


Jeg tænkte mere på om der måske kunne være problemer med at der er en pakning, et sted som bliver utæt når ikke olien køre rundt i motoren.
Jeg gider jo ikke at skulle til at skille hele motoren af for at skifte pakninger, det var mere det jeg tænkte på.
Ja den er jo nok let at starte hvis motor er varm, når jeg skal se på den, den skulle ikke have kørt så mange kilometer, ca 5000. jeg har set dem i avisen hvor de har kørt 15-20.000km så det må være en god motor der er på dem.

Men mange tak for dit svar NikolajBo 

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis