Hej, min gamle mast fra 1974 har en del ting påmonteret, som jeg ikke bruger mere, blandt andet diverse spil, plader, øjer etc.
Jeg har tænkt mig at afmontere alt, hvad jeg ikke bruger for at fald etc ikke hænger unødigt fast og for overskuelighedens skyld. Det mest er popnittet på.
Efter udboring af nitterne, hvordan lukker jeg så hullerne masten igen?
Jeg husker en tråd et sted, hvor een eller anden nævnte noget meget stærkt materiale til spartling af huller i alu-master, men kan desværre ikke længere finde den.
Hvor stort et bor udborer man popnitter med i forhold til hele popnitte-hovedets størrelse?
På forhånd mange tak for svar!