Netflix

Som der også reklameres med her på siden, er da et udmærket sted at se sine film.
Men bemærk venligst at der ikke er film der er under 10 år gamle.
Det er altså ikke stedet hvor du kan se de nyeste film
Som der også reklameres med her på siden, er da et... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har også været inde og kikke på deres hjemmeside.
Hvis deres udvalg ikke er større end det man kan se på hjemmesiden, vil jeg ikke betale for det, for efter et par måneder, har man jo set alle de film, som kunne have min årvågenhed.

Der har også været kritik af, at de tv serier der reklamerer med, ikke er hele, men feks kun første eller anden sæson ud af 4-5 stykker.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hvis du har et SmartTV eller fx en BlueRay afspiller med SmartTV funktion kan du se Netflix direkte via din alm. Bredbåndsforbindelse.

Har en ny Samsung BlueRay afspiller med wi-fi og modtager fint via min ADSL forbindelse...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Skrevet af PinkHenrik på 26 okt 2012 17:37
Jeg har også været inde og kikke på deres hjemmeside.
Hvis deres udvalg ikke er større end det man kan se på hjemmesiden, vil jeg ikke betale for det, for efter et par måneder, har man jo set alle de film, som kunne have min årvågenhed.

Der har også været kritik af, at de tv serier der reklamerer med, ikke er hele, men feks kun første eller anden sæson ud af 4-5 stykker.

Udvalget er noget større end det de viser på deres hjemmeside.. Men der er jo en måned gratis, så kan man jo tage den derfra 

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Skrevet af Wezio på 26 okt 2012 21:25
Hvis du har et SmartTV eller fx en BlueRay afspiller med SmartTV funktion kan du se Netflix direkte via din alm. Bredbåndsforbindelse.

Har en ny Samsung BlueRay afspiller med wi-fi og modtager fint via min ADSL forbindelse...

Så vidt jeg er orienteret er det kun 2012 modeller af TV samt blu-ray afspillere der får mulighed for Netflix. 

Bruger selv min Playstation 3 til Netflix og der fungerer uden problemer 

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Annonce
Jeg har et Sony fladskærms tv fra 2009 og det kan godt modtager via nettet / USB stik.

Bortset fra det Søren, ser vi ikke med glæde på personer der reklamere for eget firma i den stil du gør. Og de priser i har er da rent til grin, jeg kunne ikke drømmer om at give op til 150 kr. for en lampe jeg kan købe hos Onkel Harald for 60,00 kr.
Hvor ser du at jeg reklamerer for mit eget firma udover min signatur, tvivler på at du kan finde en tråd hvor jeg henviser til mig selv?!

Mon ikke det er dig der er rent til grin, når du forsøger at udtale dig om nogen priser hvor du rent faktisk ikke har forstand på produkterne? Det svarer til at du ind til en BMW forhandler og sviner hans priser, fordi du kan handle billigere over ved Suzuki.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Forstand og forstand. Der skal vel ikke meget forstand til at se om der kommer lys ud af en pærer, om den kommer fra Phillips eller fra en gullerods fabrik går vel ud på et, bare den gør det der forventes, nemlig at give lys !!!

Det er så nyt et marked med dioder o.l. så hvorfor dog investere mange penge i noget der endnu er så ukendt.
Du mener ikke du reklamerer, med dog har du et link liggende til eget firma i din avatar. Men det er måske sådan et link der sender 2,00 kr. automatisk til JørgenE & AllanE hvergang det aktiveres ?
Jo det kræver nemlig en viden når der skal handles LED lyskilder - fordi der er stor forskel på kvaliteten af de forskellige pærer. En glødepære er en glødepære, men der er stor forskel på hvilken type diode der er brugt, eller hvilket materiale der er brugt til at køle lyskilden.

Men det er slet ikke det denne tråd handler om, så er du interesseret i at vide mere omkring LED lyskilder, skal du være velkommen til at sende mig en besked.

Slut fra mig.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Hej
@ søren elux.dk i betragtning af den lovede levetid for jeres produkter har i vel dårligt kunne nå at langtidsprøve dem ?  50 000 timer vil efter et lille regnestykke lande på ca. 5 1/2 år !!!

samtidig har vi jo her på LDS en stiltiende aftale om   I K K E   at have link til egne firmaet i vores signatur, men det kunne du jo ikke vide  men det ved du så så nu

Tænk hvis vi alle sammen linkede til vores arbejdsplads eller egne firma i vor signatur

Jeg er helt sikker på at både Allan og Jørgen ville have det meget dårligt hvis det var tilfældet


Hilsner til alle fra Polobjørn uden reklame (måske er jeg autoelektrikker - måske ikke)

"AUTOELEKTRIKEREN"
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis