HJÆLP! -Dynastarter-strøm!

Hej igen!
Jeg har nu fået samlet alle komponenter på en kontrolpanel
til min Sabb-motor.
Setup'et består af hovedafbryder, starterrelæ, startknap, ladelampe og regulator.
Det er lykkedes mig at få startmotoren til at køre og starte Sabb-motoren - stor success!
Men ladelampen lyser ikke, når jeg slår strømmen til.
Jeg vil gerne være sikker på, at jeg bliver advaret, hvis den ikke lader!!
Er der nogen i dette udmærkede forum, som har samme setup?
Der er 4 udtag på regulatoren:
D+
DF
B+
61

På nogen diagrammer, jeg har fundet på nettet, skal ladelampen forbindes fra 61 til +, på
andre diagrammer fra D+.
Er der mogen der ved, hvad der er det rigtige??

mvh henrik
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej
Det er ligemeget om du forbinder den ene side af ladelampen til D+ eller 6l fordi det er den samme klemme - det vil du kunne se hvis du vender regulatoren om med bunden i vejret.

Du skal tilslutte den ene side af din ladelampe til en plus som kun er til stede når du vil køre med motoren - event. kan du forbinde den på hovedafbryderen på den side hvor der er spænding når afbryderen er tændt.

Den anden side forbinder du til enten klemme "D+" eller klemme "61" - så skal din ladelampe lyse når motoren står stille -

gør den ikke det så prøv med en testledning at forbinde "D+" eller"61" med stel på huset af din dynastarter - så SKAL lampen lyse - ellers har du lavet en fejl !

Hvies du ikke kan få det til at virke så spørg igen  -  Hilsner Polobjørn 

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej!
Det virker-det virker!!
Tak for hjælpen!

mvh henrik
Hej
Fint at du fik det til at fungere - rart med en tilbagemelding - Hilsen Polobjørn  

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis