link i tråde

har kort snuset rundt for at se om emnet har været oppe og vende, men har kun stødt på flere der har problemer med at få link til at være aktive i en tråd.

for mit vedkommende virker linket fint lige indtil man gemmer sit indlæg, derefter er det kun tekst, som man må "klippe-klistre" over i andet vindue. og selv om jeg personligt godt ka li gør det selv opgaver, så savner jeg nu at kunne klikke på billeder og link

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Gert.m på 22 okt 2012 21:06
har kort snuset rundt for at se om emnet har været oppe og vende, men har kun stødt på flere der har problemer med at få link til at være aktive i en tråd.

for mit vedkommende virker linket fint lige indtil man gemmer sit indlæg, derefter er det kun tekst, som man må "klippe-klistre" over i andet vindue. og selv om jeg personligt godt ka li gør det selv opgaver, så savner jeg nu at kunne klikke på billeder og link
Ja, det er fordi vi stadig kører med en forenklet editor, så er det begrænset hvad man kan desværre, men link via tekst er stadig muligt, link via billeder, og indsætning af billeder via url,  er desværre heller ikke muligt i denne editor.

Efter princippet om at selv en blind høne også finder et korn, faldt jeg for nylig over en sær feature.

Står der et "dødt" link, kan man markere dette og efterfølgende sætte curseren over markeringen og højreklikke, hvorefter linket bliver "aktivt" og kan bruges direkte. Ved ikke hvorfor eller hvordan!

Med venlig hilsen
ktm

 

Kommer vist an på hvilken browser man benytter, med FF et link bare markes, højre klik og vælge åbn URL i andet vindue, eller bare åbn URL hvis man gerne vil sendes videre til anden side.
Jeg har også opdaget, at link ikke bliver aktive, hvis ikke man afslutter linket med et mellemrum, når man lægger linket ind i en tekst.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis