Bedste LED til udhæng!

Hej Alle


Hvilken LED er i dag den bedste til at montere i et udhæng?  Også bedst til prisen!

Tænker det ikke skal være helt blåt lys, men hvad har i monteret?


Mvh

Kim Glerup
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har 25 stk. Af dem her: http://www.prolys.dk/led/568/gu10-led-varm-hvid3000k-4w-160lm-45-detail

Lyset er ok, men pærerne blinker skiftes, som var det et Tivoli. Har lige fået byttet 5 af dem og de nye blinker også (de blinker meeeget langsomt, som et defekt lysrør). Rigtige skod pærer, hold dig fra de billige. Så hellere ofre kr. 150,- + for en bedre kvalitet!!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej igen

Nu skulle det heller ikke forståes sådan, at det ikke må koste noget. Man kan jo også købe guld for dyrt.

Nej, jeg leder blot efter en holdbar og god løsning til vores udhæng. Det skal også nævnes, at udhænget er vinklet en smule, ca. 35 grader skråt op ind mod mures.

Derfor skal de spot måske kunne vinkles lidt ned ad...

Jeg havde tænkt mig, at det skulle hænge lidt sammen med et skumringsanlæg samt et par sensorere.


Mvh

Kim Glerup

Til det udvendige lys stilles der ikke så store krav rent kvalitetsmæssigt, som det indvendige. Hvis du kolder dig imellem 3-4.000 K er farven helt fin, og så er en farvegengivelse på 75-80 Ra nok.

 http://www.lightnmore.dk

Led belysning til erhverv og private

 

Hej Kim

Hvad der er bedst at montere er op til den enkelte , det kommer helt an på hvilke kvaliteter man ønsker.

Til spot i udhæng vil jeg mene at 230v indbygningsspot med Gu10 fatning er en god løsning fordi du på den måde vil kunne nøjes med at bytte pæren hvis der skulle være et problem med den.

Til udvendig brug er det en god idee at bruge en Rustfri indbygningsspot de kan fåes med børstetstål look eller rustfristål som er lakeret hvid og der findes selvfølgelig også Rustfrie Indbygningsspot med LED for at gøre det helt enkel.

Afhængit af farven på din bolig og om der er plante der skal oplysen så er det efter min mening godt at vælge noget LED Lys der ligger i farven warm hvid det vil sige kelvin=K graderne der hedder 2700 - 3000 K

Held og lykke med dit belysnings projekt i udhæng.

Lad dig inspirere her, og tryk gerne på syntes godt om på min side.
Facebook.com søg efter: Salgskonsulent Reene A Nielsen

Du kan også læse mere om hvem jeg er via min LinkedIn profil.
https://www.linkedin.com/in/reene-a-nielsen
Søg Reene A Nielsen på LinkedIn
Du kunne overveje at montere LED bånd langs udhænget. Det giver en rigtig fed effekt. Lysmæssigt kan det ikke bruges til så meget, men det er noget der vil blive lagt mærke til.  Så kan du jo også kombinere det med en almindelig udendørs-armatur i aluminium.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis