dårlig oplevelse

Jeg ledte efter en ny lenovo, da min ikke så gamle havde et fatalt uheld. TJ DATA i Odense havde model T61 i deres annonce, lidt ældre model med windows 7 pro. Den snupper jeg og indbetaler beløbet. Lidt senere ringer de og spør om jeg er klar over, det er en brugt men testet. Det er jeg da ikke, fordi det ikke nævnes i annoncen, de tjekker og må indrømme at det er, som jeg siger. Jeg forlanger mine penge retur, og det sker da også.
Men det var da en kedelig oplevelse, og jeg er da pissesur.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hold op med at være sur livet går videre og det går kun ud over dig selv når du hænger med skuffen.
René
Nu går surheden hurtigt over, men skuffelsen over et firma, jeg har handlet en del med, og også anbefalet til andre, holder nok lidt endnu.

ErikChristensen 
Du fik dine penge hurtigt retur så værre er det vel ikke? De har jo hverken fuppet eller svindlet dig.
Du mener så, det er OK at ulejlige folk med at oprette sig, som kunde, indbetale penge, for så at få at vide, at det er brugt maskine, som man ikke vil ha ?
Hvis jeg nu ikke havde tændt min mobil, havde jeg så bare fået den, ved ikke.
Derudover havde jeg kontaktet dem 2 gange vedr. Spec. Uden det blev nævnt.

ErikChristensen 
De har jo tydeligvis ikke gjort det med vilje - ellers havde de jo ikke ringet og påpeget det. Det er jo blot en menneskelig fejl.

Det gider jeg ikke kommentere.
Der står stadig ikke noget om, at den er brugt på deres side.

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis