Dewalt Borehammer

Hej Lds.

Har været så heldig og anskaffe mig en helt ny dewalt borehammer billigt...
I butikken var sælgeren i tvivl om den kunne tage diamant bor eftersom slagsfunktionen så skal frakobles. Han ringede til dewalt hvor de lovede at det kunne den godt. Der er så også en vippe knap hvor den kan vippes fra 40 nm til 80 nm og hvor der står 80 er også et billede af et diamant bor. Så mener jo også den burde kunne køre med det. Men nu har jeg næsten prøvet alt og kan ikke få den slagfunktion slået fra?

Nogen der ved hvordan jeg gør det?

Kiggede så også på nettet hvor jeg har fundet samme model. Der står den også har højre venstreløb.. Wtf... Passer det og hvordan dælen skulle jeg få det til og virke?

Modellen er dewalt D25701K

http://www.beslaco.dk/Varekatalog.a...;pid=14067


Hilsen Brian
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Helt enig Jens...
Ville jeg jo også mene det var men så simpelt er det ikke. På den hvor jeg sætter rotationsstop har jeg kun muligheden for rotation med slag eller kun slag. Og så har jeg 2 stop hvor der bare står 0.... Men i brugsforvirringen står jeg skal stille den på 80 nm og slag og middel styrke ved brug af diamant bor men så slår den kun hvilket jo er det stikmodsatte jeg ønsker.

Fandt du ud af det med højre venstre løb?
Om det var knao nr 4, på det billede jeg linkede til.

mvh jens
Hej Jens...
Nej... Det har intet med "knap" nr 4 og gøre.. Troede faktisk det var en fejl du skrev nr. 4 for det er bare et gevindhul hvor håndtaget kan skrues fast og ikke en knap.
Men er heller ikke sikker på den kan køre højre/venstre. Men forstår bare ikke hvorfor det står på den side jeg linkede til. Men er også mere interesseret i og finde ud af og hvordan jeg slår slaget fra. For lovede dewalt den kunne men jeg kan ikke finde ud af det..
Men slog lige en betonklods i stykker idag.. Virkelig lækkert og se at selvom den kun er på 14 joule æder den det som smør... Tog 2 min fra jeg gik idag til den var slået i små småstykker... Og var en klodt på 50*50*50.
Har du fået den til at fungere, som den skal?

mvh jens
Hej Jens.

Nej har stadig ikke fundet ud af det.
Ringede til Dewalt kundesupport sidste mandag. Damen jeg snakkede med anede intet om deres produkter og alle som vidste noget var på kursus i sverige. Så hun ville lige finde ud af det for mig og så vende tilbage. Er en uge siden nu og stadig ikke fået svar..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis