Fejlfinding på Metro vandvarmer

Håber der er nogle af de dygtige brugere som kan hjælpe mig.
Min Metro vandvarmer i sommerhuset virker ikke.
Har afmonteret betjeningspanelet og konstateret (med en strømsøger) at der er strøm på begge stik på varmelegemet.
Som jeg ser det, er der 2 muligheder varmelegeme eller styreboks, men ....

 Elrudehejs på Skoda Fabia 2005.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg "kommer ind" til elrudehejset i venstre fordør på min Skoda Fabia fra 2005?

Elrudehejset virker ikke, har kontrolleret de aktuelle sikringer.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal have fat i et multimetet og måle spændingen over tilslutninger på varmelegmet.. Der skal være 230V eller 400V alt efter hvad den er tilsluttet... En polsøger dur ikke til det...

Når du måler på varmelegmet, så prøv at tænde og slukke på termostaten, hhv. Max og min indstillingen og se om tænder og slukker.


Har du tjekket der ikke sidderen termosikring som er koblet ud... Kan være en lille komponent som kan trykkes ind igen med en skruetrækker
Tak til Daniel P.
Jeg vil anskaffe et multimeter i Biltema og prøve som foreslået. 

 Elrudehejs på Skoda Fabia 2005.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg "kommer ind" til elrudehejset i venstre fordør på min Skoda Fabia fra 2005?

Elrudehejset virker ikke, har kontrolleret de aktuelle sikringer.

Hej
Indv. dørbeklædning afmonteres - dernæst afmonteres metalpladen efter du har fjernet de 2 store gummipropper og løsnet de 2 6 m.m. bolte som holder ruden fast til hejset - pas på låsestangen i bagkanten af døren - den tåler ikke at blive bøjet ret meget  -  køb "Haynes Rep. Håndbog " til din bil den koster ca. 300 Kr og de penge er hurtig tjent ind igen .
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis