Forsikring, præmiestigning


Jeg har lige fået opkrævning på næste års husforsikring fra Codan.
Den er steget fra ca kr. 6100 til ca kr. 9600 pr. år, altså godt 50%. Det er da en præmiestigning, der er til at begribe.
Vi har for nylig haft en lynnedslagsskade på 26000,-
Er det noget I andre også oplever?

Ligeledes er vores campingvogn steget fra ca 1300 kr. til ca 2000 kr. altså også ca 50 %. Ingen skader overhovedet.
Er det også almindeligt?



Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har lige fået opkrævning på næste års... Vis hele indlægget
39 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
De går vel ud fra at folkepensionisten her, får horn i panden og håret begynder at gro på armene samtidig med at der spirer hale ud bag på, når han kryber ind i en 112 hestes diesel 4x4?

Med venlig hilsen
ktm

 

I skulle prøve at Være ung... Fik også at vide at min privat bil, Golf 2 80 hk diesel. Var en special bil... Rend og hop
Bare fordi mN gerne vil kunne spændetraileren på.
Firmabilen en transporter ned lad, kunne hun slet ikke forstå man havde brug for, ingen mennesker havde brug for et lad..

Privatbiler koster 7500 kr lm året.. Uagtet at jeg lægger 50000 i forsikringer totalt.
Hvad har du dog forsikret til halvtreds tusinde om året, det er lidt mere end en fjerdedel af hvad jeg har at leve for
Skrevet af subwoof på 09 mar 2014 13:55
Landbrug :-D
Det brænder nok også lige så godt som 4 " lokummer "


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af subwoof på 09 mar 2014 13:55

Landbrug :-D

Det må være meget stort med de priser

Gad da nok vide hvad ejeren af mit hus betaler i forsikringer, han dyrker kun korn o.l. men har så lige  3 gårde og 3 huse til beboelse ved siden af ( annekser ) Han har kun* 200 hektar under plov.

* kun er som han selv siger det, kun 200 hektar

Ja det brænder sikkert godt :-)
Næh eet ikke synderligt stort. Men det så inkl 3 biler, livs forsikring ulykke, osv osv.
Det er besætningen der er dyr, især en avls besætning der er forsikret mod sygdomme som mycoplasma osv.
Skrevet af EISOE på 09 mar 2014 13:14
Spøg til side lidt - du fik den vel forsikret billigere ved GF ?

Havde lige kort filmen kørende med en folkepensionist i en vild Range Rover med horn i panden og kløftet hale

Jo jo, det var blot en opremsning af mest dybt idiotiske "undskyldninger" jeg har været udsat for i de senere år.
Den med de brandfarlig badeværelser, huskede jeg end ikke at rive agenten fra Codan i hovedet, da der var lejlighed til det!!

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis