vaskeskab i vådzone- what to choose

som overskriften siger, så er problemstillingen at der skal skaffes et underskab til en badeværelsesvask, men denne er stort set i vådzonen, da det er en lejlighed med lille badeværelse, hvorfor man står midt mellem toilet og vask og bader. tænker selv skabet skal på metalben og der kommer et forhæng for til badedelen, men skabet skal alligevel kunne klare en pæn portion fugt. hvad kigger man efter og iøvrigt gerne i den billigere ende.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ikea.
jeg har et badeværelse lavet på samme måde som dit. der har jeg købt et. det holder fint, og står på 4 ben

tror det kostede et par hundred
ok. lyder super. var også hvad jeg havde i tankerne, det er trods alt kun midlertidigt. hvad gør man mon med reoler sådan et sted. personen vil gerne have en reol/ et skab, jeg gætter på målene er 90-120 bred og 120-200 høj og 35-45 cm dyb. jeg tænker om man bare kan bruge et tilfældigt skab man kan lide og sætte det på nogle stålben.
ja det ku du godt, men ikea skabet har ligesom et lidt tykkere laminering, så at sige
Jeg mener at jeg fandt sådan et skab engang i deres badeværelsessektion: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/bathroom/, men de har vidst lavet lidt om derinde. Ellers så kontakt det nærmeste varehus og spørg dem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis