maling af gips loft uden filt

skal have malet mit loft i stuen, skal jeg give den noget af det forandringsgrunder inden, eller kan man gi det godt med maling
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det et nyt loft, skal der vel spartles o.s.v. før du maler det. Har det været malet før, skal du lige afvaske det med en tynd grundrens herefter kan du male det. Husk at vaske efter med rent vand.
nyt gips loft er spartlet tre gange mangler lige en let gang slibning
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Så giv du det en gang forankrings grunder først, det skader ialfald ikke.
Ja, hvis ikke det får grunder først, så bliver forskellen mellem spartel og gipsflade også større, da spartlen suger bedre.
nu har jeg givet det grunder og givet det to lag maling, men kan se nogle af de samlinger på langs hvis man står rigtigt er så ikke om dagen , først om aften når man tænder lyset. har prøvet og holdt en spartel på er ikke noget luft , er sku mærkeligt måske den bare skal have godt med maling, ellers ser det sku super ud.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Glans 10 er højt når der males gipsloft, idet glansen fremhæver ujævnheder. Glans 2 egner sig langt bedre til formålet
Glans 10 er højt når der males gipsloft, idet glansen fremhæver ujævnheder. Glans 2 egner sig langt bedre til formålet
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også